• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
1

مطالبه‌گری مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان در خصوص «اسکای‌مال»

  • کد خبر : 97940
  • 04 دی 1399 - 18:40
مطالبه‌گری مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان در خصوص «اسکای‌مال»

پیرو خبرساز شدن پروژه «اسکای‌مال» و لزوم شفاف‌سازی، مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان طی نامه‌ای خواستار پاسخ به شبهات از سوی معاون امور عمرانی استاندارد شد. به گزارش عصر همدان، پیرو خبرساز شدن پروژه پیچ زندان موسوم به «اسکای‌مال» و لزوم شفاف‌سازی و آگاه‌سازی افکار عمومی، مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان […]

پیرو خبرساز شدن پروژه «اسکای‌مال» و لزوم شفاف‌سازی، مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان طی نامه‌ای خواستار پاسخ به شبهات از سوی معاون امور عمرانی استاندارد شد.

به گزارش عصر همدان، پیرو خبرساز شدن پروژه پیچ زندان موسوم به «اسکای‌مال» و لزوم شفاف‌سازی و آگاه‌سازی افکار عمومی، مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان طی نامه‌ای خواستار پاسخ به مسائل و شبهات این طرح شدند که متن آن بدین شرح است.

جناب آقای مهندس فرهاد فرزانه

معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید یکی از وظایف ذاتی رسانه‌ها ارائه اخبار صحیح، دقیق و به موقع به منظور آگاه‌سازی افکار عمومی است. طی ماه‌های گذشته یکی از پروژه‌هایی که اخبار آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود پروژه پیچ‌زندان موسوم اسکای مال است.

ـ از آنجا که یکی از موضوعات مورد بحث درپروژه مذکور تصمیمات کمیسیون ماده ۵ در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در خصوص تغییر کاربری زمین از اداری به تجاری، ارائه پیوست های ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و مواردی از این قبیل می باشد که موجب ایجاد سئوالاتی به شرح ذیل شده است:

ـ آیا کمیسیون ماده ۵ نباید ابتدا پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی پروژه را مورد بررسی قرارداده و سپس در مورد تغییر کاربری ابراز نظرکرده و صدور رای صورت می‌گرفت؟

ـ در بند ۴ کمیسیون ماده ۵، آمده است که شهرداری تمهیدات لازم را جهت رفع معضلات ترافیکی در نظر گیرد. آیا نباید در همان زمان این تمهیدات مطرح و مورد بررسی واقع می‌شد؟

ـ آیا پس از انتشار گزارش ترافیکی؛ امکان نقد این سند توسط کارشناسان، دانشگاهیان ودیگران  وجود دارد؟

ـ البته شنیده ها حاکی از آن است که اعضای کمیته فنی با تغییر کاربری مخالفت کرده‌اند ولی علیرغم نظر کارشناسان، پروژه مذکور با لابی سیاسی در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسیده است. آیا این مطلب صحیح است؟

ـ با توجه به ابهامات مطرح شده در مصوبات سال‌های ۹۶ و ۹۷ کمیسیون فنی، اخباری مبنی بر درخواست جدیدی در خصوص تطابق نقشه ارائه شده به معاونت شهرسازی مطرح شده است. این خبر صحت دارد؟

و سئوالاتی از این قبیل، لذا مستدعی است جهت روشنگری درباره موارد مذکور به طور مستند در یک نشست مطبوعاتی که تاریخ ۱۶ دی‌ماه برگزار می‌شود، شرکت فرمائید؛ گفتنی است زمان و مکان دقیق جلسه متعاقبا به حضور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97940
  • دیدگاه‌ها برای مطالبه‌گری مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان در خصوص «اسکای‌مال» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.