• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2
امام‌جمعه نهاوند:

مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی

  • کد خبر : 218779
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی
امام جمعه نهاوند گفت: کسانی که تبلیغ می‌کنند و ستاد دارند و کسانی که رأی می‌دهند باید رضای خدا را مدنظر داشته باشند و باید بر اساس حق و حقیقت قضاوت کنیم و رأی بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: این قوه ملجا و پناه مظلومان است و یاد شهیدان بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر را گرامی می‌داریم

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ حتی کسانی که انقلاب و اسلام را قبول ندارد در انتخابات شرکت کنند چون همه خواهان ایرانی قوی و با عزت هستیم و شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان رجایی و رئیسی است.

امام جمعه نهاوند افزود: حضور در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی است.

وی ادامه داد: کسانی که تبلیغ می‌کنند و ستاد دارند و کسانی که رأی می‌دهند باید رضای خدا را مدنظر داشته باشند و باید بر اساس حق و حقیقت قضاوت کنیم و رأی بدهیم.

حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا و با سلاح‌های آن‌ها در حال جنایت در غزه هستند و هزاران کودک و زن بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند ولی سردمداران اروپا و آمریکا سکوت کردند و حامی صهیونیست‌ها هستند.

وی افزود: وجدان‌های مردم دنیا بیدار شده ولی حکومت‌های غربی و آمریکایی مشغول کارهای خود هستند ولی ظلم پایدار نخواهد ماند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: بشریت از ظلم و جنایت بیزار و به دنبال عدالت و انسانیت است و نیاز به منجی و کسی دارد که به این ظلم و ستم پایان دهد و انشاالله ما آن روز را درک کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به نقشه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی اشاره کرد و گفت: باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن‌ با سیاه‌نمایی، دروغ و تهمت ارزش‌ها و نقاط مثبت انقلاب را زیر سوال ببرد و این وظیفه ما است که بیان واقعیت را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف را جدی بگیریم و وظیفه شرعی است و باید به فرهنگ تبدیل شود و هرجایی که دیدیم انرژی هدر می‌رود وظیفه داریم صرفه‌جویی کنیم.

وی در پایان گفت: روز پنج‌شنبه مراسم شهدای گرانقدر هفتم تیر و شهید آیت‌الله حیدری و چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود که از همشهریان برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218779
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.