• امروز : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
1
امام‌ جمعه موقت نهاوند:

مسیر مقاومت با قدرت ادامه دارد

  • کد خبر : 221110
  • 10 مرداد 1403 - 12:37
مسیر مقاومت با قدرت ادامه دارد
امام جمعه موقت نهاوند گفت: تا نابودی رژیم صهیونیستی مسیر و راه و روش محور مقاومت در‌ منطقه با قدرت تداوم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان»، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: راه مقاومت متوقف شدنی نیست و به یاری خدا مقاومت روز به روز قوی‌تر در مقابل دشمنان می‌ایستد.

وی اظهار داشت: شهادت پاداش مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و نتیجه عمل آن‌ها است و راه سرخ شهادت همچنان ادامه دارد و این مسیر آرزوی رهبران و مبارزان مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی افزود: مظلومان پیروز نهایی هستند و جبهه حق بر ظلم پیروز خواهد شد و مسیر و راه مقاومت نیز تا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در گذشته نیز فرماندهان‌ مقاومت به شهادت رسیده‌اند و جانشین‌های آن‌ها راه حق را با صلابت ادامه دادند و راه شهید هنیه نیز تداوم خواهد یافت.

امام‌ جمعه موقت نهاوند گفت: در‌ مسیر پیروزی نهایی این حوادث و شهادت‌ها اتفاق خواهد افتاد ولی راه مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و این شهادت‌ها مقدمه پیروزی و نصرت هستند.

وی ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه از مبارزان شاخص فلسطین بود که سوابق درخشان و پرباری داشت و سرانجام به فرزندان شهیدش که توسط صهیونیست‌‌ها در غزه به شهادت رسیدند، ملحق شد.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی افزود: شهید هنیه شخصیتی مبارز و مصمم بود که در راه آزادی قدس شریف خانواده و پسرانش نیز به شهادت رسیدند و این شهادت‌ها ملت‌های مقاومت را برای پیروزی مصمم‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: محور مقاومت امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر و با صلابت‌تر است و تا پیروزی نهایی با قدرت به سمت اهدافش حرکت می‌کند.

امام جمعه موقت نهاوند در پایان گفت: خون شهیدانی چون شهید هنیه و فرماندهان مقاومت بذرهای مقاومت را در دل‌های جوانان، رزمندگان و آزادی‌خواهان در راه‌ مقابله با ظلم و استکبار می‌رویاند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

سه × یک =