• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3
امام جمعه همدان:

مسئولان باید با مردم فهم مشترک داشته باشند

  • کد خبر : 220168
  • 22 تیر 1403 - 17:49
مسئولان باید با مردم فهم مشترک داشته باشند
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، امام جمعه همدان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت حضور در مجالس اهل بیت(ع)، بر لزوم ترویج این فرهنگ در بین نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، امام جمعه همدان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت حضور در مجالس اهل بیت(ع)، بر لزوم ترویج این فرهنگ در بین نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مجالس اهل بیت(ع) در ظاهر مستحب است، اما مورد تاکید و احترام اهل بیت(ع) و احیا کننده اسلام است، گفت: این مجالس نام حسین بن علی، امیرالمومنین و پیامبر اکرم(ص) را در طول تاریخ حفظ کرده است.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر، از مشارکت مردم و نقش‌آفرینی آنها در وفاق ملی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان داد نظام امانت‌دار رای مردم است و دولت با اراده مردم انتخاب می‌شود، گفت: مردم‌سالاری صرفا یک شعار نیست، بلکه رویکردی واقعی در عرصه مدیریت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام شعبانی همچنین با اشاره به گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از انتخابات، گفت: این نیازمند آن است که تحلیل‌گران سیاسی، مسئولان و کسانی که با مردم ارتباط دارند و خواص جامعه، با مردم فهم مشترکی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در عرصه‌هایی که موجب تصمیم‌سازی عمومی است حضور داشته باشند، گفت: کسانی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند باید در این عرصه‌ها حضور داشته باشند و فهم مشترکی با مردم پیدا کنند.

 

انتهای خبر/ش

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220168
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان باید با مردم فهم مشترک داشته باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.