• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
نماینده ولی فقیه در همدان:

مردم ستون جامعه هستند

  • کد خبر : 210718
  • 17 بهمن 1402 - 15:23
مردم ستون جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در همدان گفت:فلسفه و هدف جلسات جهادگران تبیین، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده، خیمه دیانت بدون حضور مردم برافراشته نمی‌شود، مردم ستون جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امروز پیش ازظهر در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، با عنوان میدان تبیین با حضور اساتید برجسته ملی و مسئولان استانی اظهار کرد: حضرت موسی کاظم علیه‌السلام همواره در جامعه گره‌گشایی می‌کردند و برای جامعه ایمانی موثر بودند.

او با تاکید براینکه حضرت موسی کاظم علیه‌السلام با کار اشخاص، شاخص‌ها و ویژگی‌ها کار داشتند نه با خود شخص، عنوان کرد: ما نیز می‌توانیم مانند این افراد شاخص باشیم و امام خود را یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه امروز ما شاهد جنگ شناختی‌ پیچیده‌ای بوده، ادامه داد: در همین دوران که در ظاهر دوران آخرالزمان است، با وجود هجمه‌های سنگین ابلیس و دشمنان شرایط سختی را پیش‌رو داریم.

آیت‌الله شعبانی خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های تبلیغی خود استفاده کرده و جهاد تبیین کنید. عالمی که می‌تواند جامعه را با حرف زدن و تبلیغ نجات بدهد اما کتمان و تنبلی کند به اسلام خیانت کرده است.

او همچنین افزود: نباید در مقابل هجمه‌های ابلیس برعلیه باور و فکر انسان که باعث اسارت ما می‌شوند کوتاهی کرد. خداوند از عالمان دینی تعهد گرفته است که در مقابل فاسدها و مستکبران سکوت نکنند که البته شما اهل رعایت و امانت هستید.

نماینده ولی فقیه در همدان یادآور شد: نباید فراموش کنیم مدافعان عقلانیت هستیم. حرف انبیاء و اسلام در جان‌ها می‌نشیند و حرکت کلی جامعه به سمت عقلانیت است.

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر اینکه قبل از ظهور جامعه عاقل شده و حرکت به سمت امام را می‌پذیرد، عنوان کرد: اتفاقی که در انقلاب اسلامی ما افتاد و به تحقق حکومت دینی که باور این ملت بود رسید.

او ابراز کرد: ظرفیت جهاد تبیینی در شورای تبلیغ استان وجود دارد که می‌شود کاری کرد ولی به‌نظر می‌رسد این کار تا به الان بدرستی انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه لبخند و سلام در کوچه‌ها را فراموش نکرده، اظهار کرد: فطرت، عقلانیت و گرایش به خدا را در بین مردم داریم که باید از این ظرفیت استفاده شود. آیا تا به حال به سراغ مردم رفته وبا جوانان صحبت کرده‌اید؟

آیت‌الله شعبانی با اشاره به جنگ طبیعت و فطرت در دنیای امروز، تاکید کرد: مردم هرچقدر به سمت طبیعت بروند بالاخره خسته شده و به سمت معنویت می‌آیند. پس وظیفه ما این است که بتوانیم این معنویت را جهت بدهیم.

او تصریح کرد: در این عرصه باید بیشتر تلاش و کار کرد. عرصه تبیین انتخابات فضایی است که تمام می‌شود، ولی فرهنگ دینی ما محتاج هم افزایی و کنار هم بودن ما است.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه گفت:فلسفه و هدف جلسات جهادگران تبیین، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده، خیمه دیانت بدون حضور مردم برافراشته نمی‌شود، مردم ستون جامعه هستند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210718
  • دیدگاه‌ها برای مردم ستون جامعه هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.