• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

مدیران و مسئولان ملایری در خواب غفلت!/آیا ملایر یک مدیر دلسوز انقلابی ندارد؟

  • کد خبر : 144507
  • 21 بهمن 1400 - 16:46
مدیران و مسئولان ملایری در خواب غفلت!/آیا ملایر یک مدیر دلسوز انقلابی ندارد؟

کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن روز جشن انقلاب باقی مانده است اما اطاع رسانی دقیقی از نجوه برگزاری این مراسم با شکوه در سطح شهر ملایر نشده است. به گزارش عصرهمدان؛ مردم ملایر همه ساله در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری با شکوه داشته اند اما گویا فراموش کرده […]

کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن روز جشن انقلاب باقی مانده است اما اطاع رسانی دقیقی از نجوه برگزاری این مراسم با شکوه در سطح شهر ملایر نشده است.

به گزارش عصرهمدان؛ مردم ملایر همه ساله در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری با شکوه داشته اند اما گویا فراموش کرده اند که امسال قرار است راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برگزار شود.

در سراسر شهر ملایر که چرخی بزنیم حتی یک بنر اطلاع رسانی نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن دیده نمی شود و فقط گویا مسئولین امسال به چند پیام در فضای مجازی بسنده کرده اند.

در قسمت های مختلف شهر ملایر از جمله میدان امام خمینی(ره)، پارک شهید چمران، میدان امام حسین(ع)، میدان شهید جوکار و شهرداری ملایر که معمولا بنرهای اطلاع رسانی مراسم های مختلف نصب می شود حتی یک بنر هم نصب نشده است.

با توجه به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال یکبار در پیامی اعلام کرد که راهپیمایی در شهرهای قرمز به صورت خودرویی برگزار می شود و نحوه برگزاری راهپیمایی سال گذشته شاید هنوز بسیاری در این فکر بوده که امسال نیز راهپیمایی به همین گونه برگزار می شود؟

اما گویا مسئولین شهر ملایر در خواب غفلت قرار دارند و قرار نیست اطلاع رسانی دقیقی در سطح شهر کنند و فقط بنا را به درج چند پیام در فضای مجازی کرده آن هم به همت رسانه ها کرده اند؟!

در حالی مسئولین شهرستان ملایر عملکرد بسیار ضعیفی در راستای برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دارند که از آنسو ضد انقلاب با تمام توان سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم در جشن انقلاب را دارد و مسئولین ملایری آب در آسیاب دشمن میریزند!

تعطیلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر که متولی برگزاری مراسم های ملی ومذهبی در شهرستان بود نیز خود باعث پررنگ تر شدن نحوه اطلاع رسانی این مراسم در شهرستان شده است.

این کم کاری ها در حالی انجام شده است که جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۹ بهمن برگزار شده است و فرصت کافی برای اطلاع رسانی وجود داشته است!

آقایان مسئول چه توجیهی در رابطه با کم کاری در برگزاری بزرگترین جشن انقلاب ملایر دارید؟

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144507
  • دیدگاه‌ها برای مدیران و مسئولان ملایری در خواب غفلت!/آیا ملایر یک مدیر دلسوز انقلابی ندارد؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.