• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

محکومیت یکی از دهیاران بخش خزل نهاوند به حبس تعزیری

  • کد خبر : 178660
  • 04 اسفند 1401 - 9:27
محکومیت یکی از دهیاران بخش خزل نهاوند به حبس تعزیری

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: یکی از دهیاران بخش خزل به دلیل عدم رعایت اصولی دفع پسماند به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد. عزیز قیاسی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در گفتگو با عصرهمدان؛ گفت: یکی از دهیاران بخش خزل شهرستان نهاوند با ریختن پسماندهای روستا به بستر […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: یکی از دهیاران بخش خزل به دلیل عدم رعایت اصولی دفع پسماند به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

عزیز قیاسی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در گفتگو با عصرهمدان؛ گفت: یکی از دهیاران بخش خزل شهرستان نهاوند با ریختن پسماندهای روستا به بستر و حریم رودخانه موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم آورده آورده بود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل دهیار خاطی تحت پیگرد و کیفر قانونی قرار گرفت و از سوی مراجع ذیصلاح قضایی به دادگاه عمومی بخش خزل و شهر فیروزان معرفی شد.

قیاسی افزود: حسب رای صادره دهیار متهم به تحمل سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: لازم است شهرداران و دهیاران با توجه به ایام پیش رو و تعطیلات نوروزی و سفرهای مسافران و تورهای گردشگری، نسبت به مدیریت پسماندهای تولیدی و همچنین نخاله های ساختمانی که در مکان‌های غیر مجاز تخلیه شده اند ساماندهی و اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: بدیهی است در صورت ترک فعل از طریق مراجع قضایی وفق مقررات با اشخاص خاطی رفتار خواهد شد.

قیاسی بیان کرد: محیط زیست مربوط به همه ما است و همه باید در راستای محافظت از آن تلاش کنیم و مسئولیت پذیر باشیم چون نقش مردم در حفظ محیط زیست بسیار مهم و اثر گذار است.

وی در پایان گفت: از همه همشهریان درخواست داریم تا موارد زیست محیطی را با قید فوریت به اداره محیط زیست نهاوند اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178660
  • دیدگاه‌ها برای محکومیت یکی از دهیاران بخش خزل نهاوند به حبس تعزیری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.