• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

مجموعه‌های مردمی، عامل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی

  • کد خبر : 222810
  • 11 شهریور 1403 - 17:48
مجموعه‌های مردمی، عامل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: موفقیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی حاصل جدیت مجموعه‌های مختلف مردمی بوده، جز با به کارگیری و ایجاد شرایط حضور مردم در منصب‌های مختلف حاکمیتی کار بجایی نمی‌رسد و سازمان تبلیعات اسلامی نیز سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌ریزی‌هایش را ذیل این اهداف، ریل‌گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی، صبح امروز در آئین سنگرسپاری اظهار کرد: تبلیغ در عرضه فرهنگ و اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به چهار رسالت پایه‌ای در کشور که برعهده سازمان تبلیعات اسلامی است، افزود: تبیین و عرضه فرهنگ اسلامی، توجه به نیازهای روز، نوآوری در ادبیات و روش‌ها و هوشمندانه در برابر تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب اسلامی، ایستادن، چهار روش مهم و تاثیرگذاری است که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، عنوان کرد: بکارگیری همه ظرفیت‌های حاکمیتی بدون در نظر گرفتن چهار رسالت فوق امکان‌پذیر نیست، مردمی‌سازی تبلیغ و تبیین از شعارهای دولت شهید رئیسی بود که در این زمینه کارهای ساختاری خوبی هم انجام دادند.

حجت‌الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد:سازمان تبلیغات توانسته یک مدیریت تحت سایه به اصطلاح (چراغ خاموش)، ایجاد کند و تمام مردم را در توان حاکمیت، ضرب کند. بدون اینکه اسم، عنوان و به اصطلاح لوگویی از خودش مطرح کند.

وی یادآور شد: موفقیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی حاصل جدیت مجموعه‌های مختلف مردمی بوده، جز با به کارگیری و ایجاد شرایط حضور مردم در منصب‌های مختلف حاکمیتی کار بجایی نمی‌رسد و سازمان تبلیعات اسلامی نیز سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌ریزی‌هایش را ذیل این اهداف، ریل‌گذاری کرده است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

4 × یک =