• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان تأکید کرد:

لزوم رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی

  • کد خبر : 209496
  • 26 دی 1402 - 9:17
لزوم رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان گفت: در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم از کاندیداها و هواداران آن‌ها درخواست داریم اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از گرو جلسه توجیهی و نشست هم‌اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند برگزار شد.

این جلسه با حضور حسن رضانیا معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان، اعضای شورای تأمین، رئیس هیأت نظارت و داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه یکی از بسترهای مشارکت حداکثری حضور جریان‌های سیاسی مختلف است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تأکید داشتند.

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم از کاندیداها و هواداران آن‌ها خواست اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

رضانیا افزود: صرف اینکه افراد به‌عنوان نامزد مورد تأیید قرارگرفته‌اند کفایت نمی‌کند و هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام و مستندسازی شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد که ممکن است به بازنگری در وضعیت صلاحیت فرد بیانجامد.

وی در ادامه خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم و آرام در امر انتخابات ترغیب‌کننده و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مورد تأکید است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم بین افراد باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند که این کار باعث افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود.

وی بیان داشت: وظیفه ما بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی حداکثری در استان است و در این راه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

در ادامه این جلسه ضمن قرائت قوانین و مقررات مرتبط با کاندیداها به سؤالات مطروحه از طرف داوطلبان نیز پاسخ داده شد.

شهرستان نهاوند یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

توسط هیئت نظارت بر انتخابات در این مرحله ۳۱ کاندیدا در شهرستان نهاوند برای رقابت بر سر کرسی نمایندگی مجلس در این شهرستان رقابت خواهند کرد.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209496
  • دیدگاه‌ها برای لزوم رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.