• امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
1
کارشناس روابط بین‌الملل تأکید کرد:

قرارگیری رژیم خونخوار صهیونیستی در بن‌بست وجودیت

  • کد خبر : 226547
  • 07 آبان 1403 - 13:43
قرارگیری رژیم خونخوار صهیونیستی در بن‌بست وجودیت
کارشناس روابط بین‌الملل با بیان اینکه رژیم خونخوار صهیونیستی از همه ابزارها برای فشار به مردم مظلوم فلسطین و غزه استفاده می‌کند، گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط بن‌بست وجودیت قرار گرفته و تلافی آن را با نسل‌کشی در غزه جبران می‌کند.

علی بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته با اتفاقاتی که رقم خورد عملاً شاهد عقب‌نشینی‌هایی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بودیم، گفت: هرچند به مرور در کرانه باختری هم شاهد هستیم که بحران‌هایی در حال شکل‌گیری است و رژیم غاصب صهیونیستی با یورشی به مردم آن منطقه به دنبال تنش است.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات برای آتش‌بس همچنان به نتیجه نرسیده است، افزود: حماس همچنان به دنبال آتش‌بس کامل است و طبق قواعد خود در مذاکرات حاضر می‌شود ولی رژیم ظالم صهیونیستی به دنبال منافع خود است و پایبندی به آتش‌بس ندارد.

کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: در این مدت شاهد انفجار در بیمارستان کمال ‌عدوان بودیم که شهادت تعداد زیادی را به همراه داشت و موجب موضع‌گیری دبیرکل سازمان ملل شد و اعلام کرد که نسبت به جنایت‌های رخ‌داده شوکه شده است.

بیگی با بیان اینکه رژیم خونخوار صهیونیستی به هیچ اصلی پایبند نیست و قواعد بین‌المللی را به راحتی زیر پا می‌گذارد، گفت: رژیم صهیونیستی همه چیز را به چالش کشیده است و در هفته‌های گذشته هزاران شهید به تعداد شهدا افزوده شده است و همچنان جنایات وقیحانه‌اش ادامه دارد.

وی با اشاره به عملیات شهادت طلبانه در مناطق اشغالی که منجر به هلاکت ۶ صهیونیست و مجروحیت ۲۵ نفر از آن‌ها شد، تصریح کرد: این اقدامات یعنی مردم فلسطین چیزی برای از دست دادن ندارند و همچنان مقاوم در برابر ظالمان ایستادند.

کارشناس روابط بین‌الملل خاطرنشان کرد: رژیم خونخوار صهیونیستی از همه ابزارها برای فشار به مردم مظلوم فلسطین و غزه استفاده می‌کند و حالا در شرایط بن‌بست وجودیت قرار گرفته و تلافی آن را با ریختن بمب و آتش بر سر مردم مظلوم غزه جبران می‌کند.

بیگی در پایان با اشاره به سکوت کشورهای غربی و عربی عنوان کرد: این کشورها فقط ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند و برای آتش‌بس و حمایت از مردم غزه کار خاصی نکردند در حالی که جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچم آزادی برافراشته و برای حمایت از مردم فلسطین پیش می‌رود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

چهار × چهار =