• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی در همدان/اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال / ایجاد ۸۰۰ شغل توسط گروه های جهادی/ بسیج پیش قراول بسیاری از مشکلات در استان است

  • کد خبر : 170700
  • 26 آبان 1401 - 9:23
فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی در همدان/اختصاص  ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال / ایجاد ۸۰۰ شغل توسط گروه های جهادی/ بسیج پیش قراول بسیاری از مشکلات در استان است

سردار فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت؛ وقتی به اندیشه امام نگاه می کنیم برای انقلاب اسلامی، متوجه می شویم که این الهامی بود که خداوند به قلب امام انداخت تا بتواند ساختاری را تعریف کند و برای دفاع از انقلاب خود قدم برادرند. به گزارش عصر همدان […]

سردار فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت؛ وقتی به اندیشه امام نگاه می کنیم برای انقلاب اسلامی، متوجه می شویم که این الهامی بود که خداوند به قلب امام انداخت تا بتواند ساختاری را تعریف کند و برای دفاع از انقلاب خود قدم برادرند.

به گزارش عصر همدان ؛ وی افزود؛ تشکل بسیج در طول ۴۳ سال، امروز نعمات و برکات آن را متوجه می شویم، که در سازندگی و غیره هر کدام جای بسیج پررنگ است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) تاکید کرد؛ حضور بسیج در سختی های دفاع مقدس کاملاًًً مشهود است.

سردار مجیدی افزود؛ نقش بسیج در جمهوری اسلامی بسیار زیباست، فلذا امروز یکی از موارد اصلی جذب جوانان و نوجوانان در بسیج است و در استان همدان حدود ۱۸۰۰ پایگاه مقاومت داریم که در گردان ها و گروه های جهادی فعال هستند و ساختار بسیج شکل گرفته که روی استحکام آن باید کار کنیم.

:diamonds:وی گفت؛ بسیج سازندگی استان از ظرفیت نیروهای متخصص تشکیل شده و ۱۸۰۰گروه جهادی داریم که در زیر ساخت ها کمک می کنند.

وی افزود؛ بسیج سازندگی حدود ۱۶۰ روستا که تنش ابی داشتند را پشتیبانی کردند و حدود۴۰۰کیلومتر شبکه ابرسانی در روستاها ایجاد شود.

:ردار مجیدی ادامه داد؛ ایجاد اشتغال و تشکیل ۸۰۰صندوق قرض الحسنه تشکیل شده، و حدود ۶۰ میلیارد تومان از تخصیص استانی برای ایجاد اشتغال گروه های جهادی فراهم شد که اشتغال ۸۰۰ نفر ایجاد شد.

وی گفت؛ ۲۴۰ میلیارد تومان از تبصره ۱۶ با همکاری استاندارد فراهم شد.

سردار مجیدی بیان کرد؛ اقشار مختلف کارهای زیادی را انجام دادند که بسیج مهندسی در بحث چغندر علوفه ای ورود پیدا کرد که تولید آن افزایش پیدا کرد.

وی افزود؛ در بحث تربیتی نیز گروه های صالحین فعال بودند، و روند پیشرفت طرح های صالحین بسیار قابل توجه است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت؛ مشکلات محله توسط مسولین پیگیری تا در جهت رفع آن اقداماتی انجام شود.

رزمایش اقتدار در ۲ و ۵ آذر در استان برگزار می شود، کنگره شهدا برای سال آینده بسته شده و کمیته های ۲۲ گانه کنگره برنامه ارائه دادند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170700
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی در همدان/اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال / ایجاد ۸۰۰ شغل توسط گروه های جهادی/ بسیج پیش قراول بسیاری از مشکلات در استان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.