• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

عملیات طوفان الاقصی حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها بود

  • کد خبر : 205725
  • 07 آذر 1402 - 9:51
عملیات طوفان الاقصی حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها بود
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عملیات طوفان الاقصی که حماس بر علیه سیستم‌های اطلاعاتی و عملیاتی ارتش اسرائیل انجام داد حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها بود.

سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به فرمایشات پیامبر(ص) مبنی بر اینکه اگر کسی ندایی سر داد و کمک خواست بر همه ما واجب می‌شود که دفاع کنیم و به داد مظلوم برسیم، اظهار کرد: تأسی شهدای خبرنگار بر همین سخن پیامبر (ص) بود.
وی ادامه داد: ضربه‌ای که حماس به اسرائیل زد برای ظلم بزرگی بود که ۷۵ سال برای مردم مظلوم غزه اتفاق افتاد.
مجیدی افزود: اسرائیلی‌ها ادعا می‌کنند از هر سه نفریک نفر عامل آنهاست.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی بسیار هوشمندانه بود گفت: سرزمین غزه و عملکرد صهیونیست‌های غاصب که چطور سرزمین را مهار کردند و به قول خودشان سیستم اطلاعاتی که حتی یک پرنده درآسمان را هم ثبت و ضبط می‌کنند، حماس بعداز یک سال و نیم برنامه‌ریزی بسیار ماهرانه برای ضربه به صهونیست وارد شد.
وی علت این حجم از بمبباران اسرائیل را عقده‌گشایی و شکسته شدن ابهت و غرور آنها دانست و افزود: اسرائیل از نظر تجهیزات و امکانات قوی هستند و کشور چهارم نظامی است اما حماس در این عملیات تمام زوایایی که باید از چشم اسرائیل دور باشد را رعایت کرد.
مجیدی اظهار کرد: اسرائیل سر یک دو راهی قرار گرفت است که آیا جنگ با حماس را ادامه دهیم یانه و تلاش کردند که پای ایران را جلو بکشند که اگر اعلام آتش بس شد بگویید ما با یک کشور بزرگی مثل ایران برخورد کردیم نه یک گروه مجاهدی به نام حماس.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان کار خبرنگاران را بسیار بزرگ دانست و اذعان داشت: خبرنگاران در راستای حدیث پیامبر عمل می‌کنند و کارشان بسیار بزرگ است.
وی گفت: کاری که خبرنگاران در غزه انجام دا دند توانست ماهیت و هویت این رژیم غاصب کودک‌کش را به جهان نشان دهند.
مجیدی یکی از دلایل تظاهرات چند ۱۰۰نفره در کشورهای اروپایی را زحمت خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاری که با کمترین تجهیزات به غزه میزود و می‌خواهد ظلم اسرائیل به غزه رانشان دهد این چنین مورد حمله وحشیانه قرار می‌گیرد،و به طور میانگین هر روز یک خبرنگار را به شهادت رساندند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اذعان داشت: آمریکایی‌ها تمام توان خود را گذاشتند تا پای ایران را وسط بکشند، موفق نشدند و کم کم به سمتی رفتند که پیام‌ها نشان از آتش بس داشت ومی‌بینیم که شرط جنگ را حماس می‌گذارد و هر کجا حماس وارد شد توانست مقابله کند، که این واقعا معجزه است.
انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205725
  • دیدگاه‌ها برای عملیات طوفان الاقصی حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.