• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد:

ضرورت وجود اطلاعات سپاه برای حفظ نظام

  • کد خبر : 210263
  • 09 بهمن 1402 - 23:35
ضرورت وجود اطلاعات سپاه برای حفظ نظام
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ایران اسلامی دارای دشمنان زیادی است بنابراین وجود اطلاعات بسیار ضروری است. باید چنین سازمان‌ها و نهادهایی نسبت به حفظ آرمان‌ها، حفظ این نظام ارزشی و دینی کشور اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ حجت الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مسائل مهم چه از نگاه اسلام، چه از نگاه کشورداری و حکومت‌داری مسائل اطلاعاتی، حفظ اسرار نظام و حفظ اسرار حاکمیّتی است.

وی با بیان اینکه باید مسئولان نظام، بفکر ایجاد و تقویّت سازمان‌های حفاظتی اطّلاعاتی باشند، عنوان کرد: همچنین مسئولان باید در شناخت دشمن، شناخت اسرار نظام و حاکمیّت اقدامات لازم را انجام بدهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: علیرغم مخالفت شیطان بزرگ، ایران اسلامی به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید و با شعار نه شرقی، نه غربی با رویکرد استقلال وارد عرصه شده که این امر باعث شد دشمنان زیادی داشته باشد.

حجت الاسلام نجاری با بیان اینکه ایران اسلامی دارای دشمنان زیادی است بنابراین مسئله اطلاعات بسیار ضروری است، افزود: باید چنین سازمان‌ها و نهادهایی نسبت به حفظ آرمان‌ها، حفظ این نظام ارزشی و دینی کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به وجود این سازمان‌های اطلاعاتی در کشور، بیان کرد: سازمان‌های اطلاعاتی متعددی در کشور در حال خدمت هستند که وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و در کنار این‌ها سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این سازمان‌ها است که وظایف خطیری را بر عهده دارند و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در کنار سایر نهادهای امنیتی نیز به ماموریت خطیر و مهم خود می‌پردازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهای مورد اعتماد مقام معظم رهبری و مردم بوده، لذا به این دلیل نقش حفظ اسرار نظام و حفظ اطلاعاتی، امنیتی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام نجاری در پایان یادآور شد، چون مردم ایران به این سازمان اعتماد زیادی دارند، بنابراین با آن جهت معرفی افرادی که علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند، همکاری خوبی داشته و افراد مشکوک را از طریق پیامک یا تماس معرفی می‌کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210263
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت وجود اطلاعات سپاه برای حفظ نظام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.