• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5
در جلسه هیأت بازرسی و انتخابات نهاوند مطرح شد؛

ضرورت هم‌افزایی هیأت‌های بازرسی و نظارت بر انتخابات

  • کد خبر : 209493
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
ضرورت هم‌افزایی هیأت‌های بازرسی و نظارت بر انتخابات
باهدف هم‌افزایی و همفکری در راستای برگزاری انتخابات اسفندماه جلسه مشترک هیات‌های بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند؛ در جلسه مشترک هیأت‌های نظارت و بازرسی بر انتخابات نهاوند که با حضور اعضای اصلی هر دو هیأت در محل بخشداری مرکزی برگزار شد دربارهٔ برخی از مسائل مهم حوزه‌های کاری هر دو هیأت و نیز هماهنگی‌ها جهت ارتقای همکاری‌ها صورت گرفت.

کیانی رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان گفت: رسالت اصلی این هیأت تلاش حداکثری در جهت اجرای پرشور و همراه با سلامت انتخابات است.

وی اظهار داشت: انجام درست و دقیق وظایف محوله توسط این هیأت در افزایش مشارکت مردم مهم است.

کیانی بیان داشت: وحدت رویه و هم‌افزایی ارکان نظارت و بازرسی در اجرای مطلوب انتخابات امری حیاتی و مهم است و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: همکاری این دو هیأت پشتوانه و تضمینی محکم برای صیانت از آرای مردم است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات نهاوند گفت: خوشبختانه همدلی و تعامل بسیار خوبی در بین هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات در نهاوند وجود دارد و این هم‌افزایی در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

غلامرضا رستمی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان نهاوند نیز در این نشست گفت: این دو هیأت نقش مؤثری درروند اجرای انتخابات دارند و برگزاری این‌گونه جلسات هماهنگی بین ارکان انتخابات ضرورت دارد.

وی در ادامه موارد مهمی را درباره نحوی دریافت و رسیدگی به گزارش تخلفات انتخاباتی که توسط هیأت بازرسی به این هیأت ارسال می‌شود، بیان کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود و رقابت در این شهرستان برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس بین ۳۱ کاندیدا خواهد بود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209493
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت هم‌افزایی هیأت‌های بازرسی و نظارت بر انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.