• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

ضرورت مشارکت در تقویت قدرت ملی

  • کد خبر : 218760
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
ضرورت مشارکت در تقویت قدرت ملی
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حدأکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به تقویت دو چندان قدرت ملی کشور ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای کمک می‌کند.

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» در رابطه با رویداد مهم انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: مشارکت حدأکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به تقویت دو چندان قدرت ملی کشور ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای کمک می‌کند.

توسلی انتخابات را حق قانونی مردم ایران عنوان کرد و گفت: انتخابات یک حق است که قانون حاکمیت برای مردم قائل شده و مردم باید از این حق خود به‌نحو احسن و به‌خوبی برای تعیین سرنوشت میهن اسلامی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: اگر این حقی که قانون برای مردم قائل شده، با مشارکت حدأکثری باشد، طبیعی است آن‌که خواست مردم است انتخاب می‌شود و چون اکثریت مردم به وی رأی داده‌اند امکان خطا کمتر خواهد بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی که اکثریت مردم با بررسی‌هایی که در مدارک، مستندات و عمل‌کرد و سوابق فرد مورد نظر خود انجام داده‌اند به‌طور قطع فردی را که خود بر اساس شاخص‌ها مدنظر دارند انتخاب می‌کنند.

توسلی ادامه داد: از طرفی دیگر مشارکت حدأکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری در نگاه بین‌الملل مهم است، چراکه وقتی مردم مشارکت بالایی در انتخابات دارند معنی آن این‌است که مردم ساختار سیاسی و اجرایی کشور و نوع برگزاری انتخابات را قبول دارند و برای همین در انتخابات مشارکت حدأکثری دارند.

وی در ادامه به تشریح نتیجه مشارکت حدأکثری پرداخت و گفت: مشارکت حدأکثری مردم در انتخابات در صحنه بین‌الملل پیام خوبی را از کشورمان به جهان مخابره می‌کند و این امر میزان اعتماد مردم به مسئولان را نشان می‌دهد و به تقویت قدرت ملی ما در صحنه بین الملل و منطقه‌ای کمک می‌کند و همین امر اهمیت این رویداد سیاسی بزرگ را دوچندان کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با بیان این‌که هشتم تیرماه، روز انتخاب اصلح برای ادامه راه شهدای خدمت است، تصریح کرد: امیدآفرینی، مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهمترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود که باید با این خصوصیات و ارج نهادن به‌خون پاک این شهدا که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند، اقدام به انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب کنیم.

وی گفت: اگر به‌دنبال امنیت بیشتر، زندگی اقتصادی بهتر، سربلندی و سرافرازی افزون‌تر از گذشته هستیم باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم، چرا که سرنوشت ما بستگی به این انتخابات دارد.

توسلی ادامه داد: باتوجه به انتخابات پیش‌رو انتظار است نخبگان ، فعالان فرهنگی، ائمه جمعه، تریبون داران، روحانیت و همه و همه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، زمینه مشارکت حدأکثری اقشار مختلف در انتخابات را با ترغیب و تشویق فراهم آوردند تا فردی اصلح به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده برای خدمت صادقانه و مؤثر به انقلاب و مردم انتخاب شود.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218760
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت مشارکت در تقویت قدرت ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.