• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
0

شیفت خدمت ملایری‌ها در چایخانه امام رضا(ع)

  • کد خبر : 225003
  • 15 مهر 1403 - 13:07
شیفت خدمت ملایری‌ها در چایخانه امام رضا(ع)
۵۰ نفر از خادم‌یاران، یاوران رضوی و خیرین ملایر دو روز در چایخانه صحن دیر حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبر تحلیلی «عصر همدان»؛ بی شک بارگاه منور رضوی اصلی‌ترین زیارتگاه ایران اسلامی است و مردم ایران امام رضا علیه‌السلام را صاحب اصلی ایران می‌داند.

هر روز شاهد حضور زائران زیادی در آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام هستیم عاشقان امام رئوف از جای‌جای ایران و سایر کشورهای مسلمان شیعه به شهر مشهد مقدس می‌آید و قبر مطهر هشتمین امام شیعیان را زیارت می‌کنند.
کمتر کسی را در ایران می‌توان پیدا کرد که شوق زیارت مشهد را نداشته باشد و مردم حوائج خود را از امام رضا علیه‌السلام
طلب می‌کنند.
یکی از اقدامات آستان قدس رضوی برپایی چایخانه در نقاط مختلف حرم است که مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته است و نذورات زیادی برای این قسمت از حرم انجام می‌شود.

افراد زیادی عاشقانه شبانه‌روز در چایخانه حرم مطهر رضوی حضور دارند و به زائران خدمت می‌کنند و خدمت در این حرم مقدس امام رئوف بی شک یکی از آرزوی هر عاشق امام رضا علیه‌السلام است.

* ۵۰ نفر از خادم‌یاران یاوران رضوی و خیرین ملایری ۲ روز در چایخانه صحن غدیر خدمت می‌کند

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به خدمات آسان قدس رضوی در این شهرستان گفت: بی شک خدمت به زائران امام رضا علیه‌السلام یکی از ماندگارترین لحظه‌های عمر هر فرد است.

منوچهر صحرانورد عنوان کرد: کانون خدمت رضوی در شهرستان ملایر چندین سال است که فعالیت دارد و اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حمایتی را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده بنا شده است خادم‌یاران، یاوران رضوی و خیرین ملایری به مدت ۲ روز در چایخانه صحن غدیر خدمت کنند.

دبیر کانون خدمت رضوی ملایر عنوان کرد: روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر خادمان ملایری در چایخانه حضور دارند و با چای، قهوه و دم‌نوش از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کنار پخش چایی پذیرایی از زائران آستان قدس رضوی با سوغات ملایر نیز انجام می‌شود.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.