• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

شوراها در ساخت مسکن به دولت کمک کنند

  • کد خبر : 225763
  • 26 مهر 1403 - 14:46
شوراها در ساخت مسکن به دولت کمک کنند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سالانه ۸۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود، گفت: شهرداری‌ها در این زمینه به دولت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز عباس صوفی در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با اشاره به تحولات منطقه، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی تصور می‌کرد قرار است از نیل تا فرات را در تصرف خود بگیرد اما با ایستادگی محور مقاومت تا ۲۵ سال آینده را هم نمی‌بیند و از درون در حال پوسیدگی است..

وی با بیان اینکه امروز ارزش شوراها بر کسی پوشیده نیست، افزود: بر اساس قانون اساسی شوراها ایجاد شدند تا کارها مردمی پیش‌ روند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، شورای عالی استان‌ها داریم که این شورا می‌تواند به مجلس طرح ارائه داده و مشکلات از پیش روی شهرها برداشته شود.

صوفی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها است که باید بر اساس قانون انجام می‌شد، اما امور اقتصاد و دارایی کوتاهی کرده است، گفت: برای کمیسیون عمران این مطرح است که چرا تمام حقوق قانونی شهرداری‌ها پرداخت نشده است؟

وی ادامه داد: قطعا موضوع پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها در مجلس بررسی خواهد شد ولی از سوی دیگر اگر به دنبال موفقیت هستیم باید در مجلس و شهرداری‌ها به دولت نیز کمک کنیم.

صوفی با بیان اینکه در حوزه مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستیم، عنوان کرد: ناترازی بزرگ پنج ونیم میلیون واحد مسکن در پایان برنامه توسعه هفتم داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم انتظار دارند تا مشکل مسکن مرتفع شود و تاکنون جلسات زیادی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم تا چالش‌های موجود را بررسی و رفع کنیم.

وی با تاکید براینکه باید سالانه ۸۰۰ هزار واحد ساخته شود، افزود: شهرداری‌ها در این زمینه باید به دولت کمک کنند.

صوفی در پایان با بیان اینکه باید به هرچه توانمندتر شدن شوراها کمک کنیم، گفت: این موقع در جامعه اثرگذار است و رضایتمندی مردم را نظام بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.