• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان:

شهید جمهور از مسیر خدمت مردم به لقاء‌الله پیوست

  • کد خبر : 217452
  • 09 خرداد 1403 - 8:18
شهید جمهور از مسیر خدمت مردم به لقاء‌الله پیوست
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه دغدغه رفع مشکلات مردم یکی از کارهای اساسی شهید رئیسی بود، گفت: این شهید والا مقام از مسیر خدمت مردم به لقاء‌الله پیوست.

حمزه عبدکمند، ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با اشاره به ایام شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: در طی این چند سال، در ارتباط کاری با دولت، بطور مرتب بصورت وبیناری، جلسات متعددی با رئیس جمهور شهید داشتیم.

وی افزود: آخرین سخنرانی این شهید والا مقام در ابتدای سال جاری در دیدار مدیران سراسر کشور بود که در آن به خدمت به مردم تاکید ویژه‌ای داشتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: تاکید این شهید والا مقام این بود که راه خدا از بین مردم می‌گذرد، واین نکته‌ای طلایی بود که همواره خودش نیز بر این نکته توجه کرده و عامل به آن بودند.

عبد کمند خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار سرآمد همه خدمت‌ها را خدمت به مردم می‌دانست و خودشان نیز همواره خدمتگزار واقعی مردم بودند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی به پیگیری در انجام درست امور پافشاری می‌کردند، عنوان کرد: ایشان بر این عقیده بودند که صرف مکاتبه کردن و تماس گرفتن برای رفع مشکلات مردم کافی نبوده و برای رسیدن به نتیجه درست، باید کارها را پیگیری کرد تا امورات مردم به سرانجام برسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان تصریح کرد: در طی این چند سال ریاست جمهوری شهید رئیسی باتوجه به شناختی که از او داشتیم، ایشان با تمام وجود عاشق خدمت به مردم بودند.

عبدکمند تاکید کرد: دغدغه رفع مشکلات مردم یکی از کارهای اساسی این شهید والا مقام بود و از همین مسیر هم به لقاء‌الله پیوست.

وی در پایان یادآور شد: شهید جمهور در طی این سه سال خدمت، اقدامات بزرگی را انجام دادند که قطعاً در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217452
  • دیدگاه‌ها برای شهید جمهور از مسیر خدمت مردم به لقاء‌الله پیوست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.