• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
رئیس دانشگاه علمی کاربردی همدان:

شخصیت شهید سیدحسن نصرالله در جهان بی‌نظیر است

  • کد خبر : 224565
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۷
شخصیت شهید سیدحسن نصرالله در جهان بی‌نظیر است
رئیس دانشگاه علمی کاربردی همدان با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله در وجود خود به خوبی موضوع شهادت را درک کرده بود، گفت: تلفیق نترسیدن از مرگ و هدایت جبهه مقاومت موجب شد شخصیت شهید سیدحسن نصرالله در جهان یک شخصیت بی‌نظیر باشد.

سعید نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی شهید سیدحسن نصرالله همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت بودن بود، گفت: ایشان در منطقه عالم با فضیلت دینی و رهبر و مدبر سیاسی بود و در اصل نهضت مقاومت را علم‌داری می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه غده سرطانی رژیم صهیونیستی در حال رخنه بر تمام جهان و تصاحب تمام سرزمین‌های اسلامی بود، افزود: رهبر مقاومت شهید سید حسن نصرالله در کنار همه کسانی که می‌خواستند مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بایستند علم‌داری کردند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی همدان ادامه داد: هوشمندی، تیزهوشی و ایجاد وحدت در جهان اسلام و غیرمسلمانان در جهان عرب توسط این شهید بزرگوار مقاومت بی‌نظیر بود، فیلم‌هایی در روز قبل منتشر شد که خانم‌های مسیحی بخاطر شهیدان سیدحسن نصرالله گریه می‌کردند.

نظری با بیان اینکه اتفاق مهم این است نظام سلطه، رژیم خونخوار صهیونیستی را به عنوان علم‌دار خود جلو آورده است تا به اهداف سومش برسد، تصریح کرد: این نظام سلطه هدفش آن است تا کل جهان را در اختیار خود قرار دهد، در این شرایط جبهه مقاومت به رهبری شهید سید حسن نصرالله در مقابل این زورگویان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در همه دنیا چنگ انداخته است، گفت: حتی در آفریقا و سودان اگر بررسی کنید عامل جنگ‌های داخلی که منجر به کشته شدن یک میلیون نفر و آوارگی چهار میلیون نفر شد، رژیم منحوس صهیونیستی بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی همدان ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله همواره در خط ولایت و امام خمینی(ره) بود؛ بعداز انقلاب اسلامی مسیر انتفاضه فلسطین و قیام مردم لبنان که در نهایت منجر شد اسرائیلی‌ها با خفت عقب نشینی کنند نشان دهنده مقاومت این شهید بود.

نظری با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله فرمودند اگر همه کشته و شهید شویم و خانه‌هایمان برسرمان خراب شود، گزینه مقاومت اسلامی را رها نمی‌کنیم، افزود: در وجود این شهید بزرگوار موضوع شهادت به خوبی درک شده است در مراسم شهادت شهید مغنیه فرمودند همگی فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران، امامان و رهبران آن شهید شدند و این نشان از فرهنگ شهادت طلبی است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی براینکه فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، عنوان کرد: تلفیق نترسیدن از مرگ و هدایت جبهه مقاومت موجب شد شخصیت شهید سیدحسن نصرالله در جهان یک شخصیت بی‌نظیر باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی همدان در پایان با بیان اینکه سیدحسن نصرالله شهید شده ولی ساختار حزب‌الله قائل به شخص نیست، گفت: جبهه مقاومت سلولی است و حتی در جنگ ۳۳ روزه و جنگ الکترونیک به دلیل نوع ساختاری که دارند، رزمندگان جبهه مقاومت به درستی جنگیدند چراکه همه هدفی مشخص دارند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.