• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
فرماندار نهاوند:

سازمان همیاری به تعهداتش در سرآب گیان عمل کند

  • کد خبر : 218077
  • 22 خرداد 1403 - 9:01
سازمان همیاری به تعهداتش در سرآب گیان عمل کند
فرماندار نهاوند گفت: سازمان همیاری استان با عمل به تعهداتش در سرآب گیان نهاوند موجبات رضایت‌مندی مردم منطقه و مسافران را فراهم‌ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه گردشگری پایگاه خبری «عصر همدان»، ضرغام احمدوند در بازدید از اقدامات انجام شده در سرآب گیان نهاوند که به همراه مسئولان بخش برگزار شد، گفت: باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم و موجب خرسندی مسافران شویم.

وی اظهار داشت: نهاوند به شهر سرآب‌ها مشهور است و باید از این پتانسیل‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه منطقه‌ای استفاده کنیم.

احمدوند افزود: سرآب گیان یکی از این مکان‌هایی است که سالانه میزبان هزاران مسافر از سراسر کشور است و ایجاد زیرساخت‌ها در این سرآب اولویت دارد.

وی بیان کرد: بخش و شهر گیان یکی از مناطق خوش‌ آب‌ و هوای استان همدان است که دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری و کشاورزی است.

فرماندار نهاوند گفت: سازمان همیاری استان باید نسبت به تعهدات خود در این سرآب عمل کند و موجبات رضایت‌مندی اهالی گیان و گردشگران را فراهم کند.

وی بیان کرد: باید از این نعمت و طبیعت بی‌نظیر خدادادی بهترین استفاده و بهره را ببریم و با همت جمعی باعث توسعه گردشگری در این منطقه زیبا باشیم.

احمدوند اظهار داشت: لازمه بالفعل شدن ظرفیت‌های موجود در بخش گیان خصوصاً در حوزه گردشگری همت جمعی متولیان بخش است.

وی گفت: همه باید برای ایجاد رضایت‌مندی مسافران تلاش کنند و امکانات لازم را در سرآب ایجاد کنیم‌ تا گردشگران بیشتری جذب کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: بنابراین با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در سرآب گیان لازم است با همفکری و تلاش مضاعف جهت توسعه و ایجاد رضایت مسافران اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مسئول باید تعهدات و اقداماتی را که تعهد کرده اند انجام دهند تا مشکلات کاهش یابد و رونق و توسعه گردشگری را در منطقه گیان مشاهده کنیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218077
  • دیدگاه‌ها برای سازمان همیاری به تعهداتش در سرآب گیان عمل کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.