• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1
خبر خوش برای مادران همدانی؛

زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان اکباتان

  • کد خبر : 218980
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان اکباتان
یمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان به زودی به مرکز فوق تخصصی مادر و کودک تبدیل خواهد شد. در همین راستا، در هفته‌های آتی بخش بلوک‌های انفرادی زایمان طبیعی (LDR) و خدمات ویژه مراقبت‌های بعد از زایمان در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان مرکز فوق تخصصی مادر و کودک خواهد شد و در این راستا در هفته های آتی بخش بلوکهای انفرادی زایمان طبیعی (LDR‍) و خدمات ویژه مراقبتهای بعد از زایمان در مرکز آموزشی درمانی اکباتان راه‌اندازی خواهد شد.

راه اندازی بخش زایمان طبیعی با فضاهای تک نفره در این مرکز با هدف ارتقا کیفیت خدمات مادر و نوزاد، ترویج زایمان طبیعی و فیزیولوژیک، زایمان بی درد و ارتقا شاخص های کرامت محور مادران به صورت ماما محور و با حضور متخصص زنان مقیم به زودی در مرکز آموزشی درمانی اکباتان راه‌اندازی خواهد شد.

با توجه به سیاست های طرح تعالی و عدالت در نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش های LDR در بیمارستان فوق تخصصی و تخصصی کودکان اکباتان در دستور کار قرار گرفته است.
بخش LDR به مکان هایی در زایشگاه ها گفته می شود که هر مادر در اتاق خصوصی با امکانات رفاهی و درمانی و با حفظ حریم خصوصی هنگام زایمان طبیعی استفاده می کند.
در این بخش ها شرایط زایمان فیزیولوژیک و زایمان بدون درد برای مادر فراهم می شود و به زایمان طبیعی مادران کمک می کند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218980
  • دیدگاه‌ها برای زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان اکباتان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.