• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

رژیم صهیونیستی بیشتر از هر زمان به زوال نزدیک‌تر است

  • کد خبر : 224877
  • 14 مهر 1403 - 9:24
رژیم صهیونیستی بیشتر از هر زمان به زوال نزدیک‌تر است
مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نتیجه تحولات کنونی فلسطین را نزدیک شدن به نابودی رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد.

یوسف شعبانی مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در به‌شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: پیرو جنایت‌های اخیر رژیم غاصب و اشغال‌گر صهیونیستی در به‌شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، سرداران و مستشاران عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران، در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، روز گذشته امت اسلامی به پشتیبانی از رهبر انقلاب به نماز جمعه تهران و سراسر نماز جمعه‌های کشور آمدند.

وی افزود: سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه دارای اهمیت خاصی بود؛ که به‌جهت موقعیت زمانی که حضرت آقا علی‌رغم تهدیدات صورت گرفته از سوی رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر بمباران نقاطی از کشور، ایشان با فداکاری و شجاعت و قبول مسئولیت در نماز جمعه تهران حضور یافته و ایراد سخنان حساس و مهمی را داشتند.

شعبانی با اشاره به محوریت سخنان رهبر انقلاب در لزوم حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت، خصوصاً مردم مظلوم لبنان و غزه گفت: سخنان رهبر انقلاب با محوریت وحدت جامعه مسلمین و لزوم حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین و لبنان در مقطع زمانی فعلی در شرایطی که رژیم غاصب و اشغال‌گر صهیونیستی با اعمال جنایات فراوان تهدیدات زیادی را برای مردم به‌وجود آورده است، بود.

مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: با توجه بر تأکید رهبر انقلاب بر وحدت مسلمین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و اجماع بر اقدامات صورت گرفته و مهر تأیید بر موشک‌باران رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان اسلام، تکلیف ما امروز حفظ وحدت درون گروهی و داشتن مَشی حمایت از خط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و کمک به وحدت جوامع اسلامی و جلوگیری از هرگونه تفرقه در محور مقاومت در مواجهه با نظام سُلطه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات کنونی، رژیم منحوس صهیونیستی به تزلزل و نابودی، بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک‌تر شده است و با رهبری امام انقلاب، این غده سرطانی هرچه زودتر ریشه‌کن خواهد شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.