• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
کارشناس مسائل بین‌الملل:

رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز کشتار و ویرانی نداشته است

  • کد خبر : 217513
  • 10 خرداد 1403 - 10:35
رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز کشتار و ویرانی نداشته است
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی با ادعای آتش‌بس، تایید جامعه جهانی را می‌خواهد، گفت: واقعیت آن است که آن‌ها به هیچ‌عنوان دست از تلاش‌های خود برای نابودی مردم مظلوم غزه نکشیده و دستاوردی جز کشتار و ویرانی نیر نداشتند.

علیرضا تقوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به تحولات غزه، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای گذشته تا حدی فشار خود بر رفح که جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه است را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اقدام به بمباران مناطقی از رفح کرد که پیش‌تر اعلام کرده بود نقاطی امن هستند و مردم به آنجا بروند، افزود: این حملات منجر به شهادت ۷۰ نفر از مردم بی‌گناه و مجروح شدن تعداد زیادی شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی درحالی است که امروز قرار بود مذاکرات آتش‌بس انجام شود اما رفتار رژیم نشان داد که فقط ادعای صلح دارد اما در عمل خواهان ادامه جنایات خود است.

تقوی‌نیا با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی با ادعای آتش‌بس تا حد زیادی به دنبال تایید جامعه جهانی است، گفت: واقعیت آن است که آن‌ها به هیچ‌عنوان از تلاش‌های خود برای کشتار و نابودی مردم مظلوم غزه دست نکشیدند.

وی با اشاره به درگیری نیرو‌های ارتش مصر و رژیم اشغالگر صهیونیستی در مرز و گذرگاه رفح، تصریح کرد: این درگیری‌ها منجر به شهادت یک نیروی مصر شد و نگرانی‌های زیادی برای رژیم غاصب صهیونیستی در پی داشت چراکه از سال ۱۹۷۳ تا امروز هیچ وقت رژیم صهیونیستی با ارتش مصر درگیر نشده بود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: این درگیری دوطرفه نشان از نارضایتی افسران ارتش مصر از مواضع دولت کشورشان دارد و ممکن است در آینده درگیری‌های بیشتری را شاهد باشیم.

تقوی‌نیا در پایان با بیان اینکه مقاومت در روزهای گذشته موفق شد با ۱۵ فروند راکت سنگین، نقاطی در تل‌آویو را هدف قرار دهد، گفت: این حملات نشان می‌دهد با گذشت چندین ماه از عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز کشتار و ویرانی نداشته است و مقاومت همچنان دست برتر را دارد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217513
  • دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز کشتار و ویرانی نداشته است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.