• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان خبر داد:

رشد ۷۴درصدی خرید گندم در همدان

  • کد خبر : 222074
  • 30 مرداد 1403 - 9:24
رشد ۷۴درصدی خرید گندم در همدان
مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ما ۴۱۰هزار تن گندم خریداری کرده بودیم، اما این رقم امسال و تا به امروز، ۷۴درصد رشد داشته، عنوان کرد: ۲ هزار و ۶۳میلیارد تومان، از هزینه مطالبات کشاورزان همدانی پرداخت شده است.

سید حسین خوانساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛گفت:تا به امروز تقریباً حدود ۶۹۰ هزار تن گندم خریداری کرده‌ایم که در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ما ۴۱۰هزار تن گندم خریداری کرده بودیم، اما این رقم امسال و تا به امروز، ۷۴درصد رشد داشته، عنوان کرد: ۲ هزار و ۶۳میلیارد تومان، از هزینه مطالبات کشاورزان همدانی پرداخت شده است.

مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: پرداخت بعضی از مطالبات کشاورزان، کشوری است که با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مجلس، پرداخت خواهد شد.

خوانساری ادامه داد: استان همدان به ۱۱ استان  به صورت ریلی و جاده‌ای گندم ارسال کرده است و با توجه به رشد خریدی که امسال داشتیه‌ایم ۱۶۰ هزار تن گندم دپو کرده بودیم که آن هم  در طول این سه هفته گذشته با حمل و نقل ۴۰۰ تریلی، به صورت شبانه‌روزی تا به امروز به ۲۰ هزار تن رسیده است.

وی در پایان اضافه کرد: این ۲۰هزار تن گندم  تا آخر هفته از فضای باز جمع‌آوری و داخل سیلوهای سرپوشیده نگهداری خواهد شد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222074
  • دیدگاه‌ها برای رشد ۷۴درصدی خرید گندم در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.