• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
رئیس فنی و حرفه‌ای فامنین خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصد مهارت‌آموزی در شهرستان

  • کد خبر : 221046
  • 08 مرداد 1403 - 14:16
رشد ۱۰۰ درصد مهارت‌آموزی در شهرستان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فامنین گفت: در سال گذشته عملکرد آموزشی مرکز فنی وحرفه ای شهرستان ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

محمد نگینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» گفت: ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در برای اشتغال نوجوانان و جوانان همراه با آموزش‌های مفید و مؤثر عملی در آینده، ضروری و غیرقابل انکار است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع فامنین با تاکید بر مهارت‌آموزی نسل جوان برای آینده شهرستان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه و حمایت بر موضوع مهارت‌آموزی و اشتغال نسل جوان برای آینده کشور بود و از رئیس جمهور جدید هم انتظار می‌رود بر توجه ویژه بر مهارت و اشتغال جوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کسب رتبه دوم در زمینه آموزشهای دولتی در سال ۱۴۰۲ در سطح استان برای شهرستان فامنین بود، تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، یعنی آشنا کردن و اشتغال نیروی کار جوان با دنیای کار و مسئله درآمد بوده و آموزش به عنوان رکن بهره‌وری در عرصه و میدان زندگی و برنامه‌ریزی برای اشتغال نسل جوان، جامعه سالم در انتظار کشور خواهد بود.

به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت‌آموزی، جایگزین مدرک‌گرایی شود تا جوان بیکاری در استان بوشهر نباشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فامنین با تأکید بر اهمیت مهارت‌آموزی و تبدیل شدن به فرهنگ در نسل جدید، ادامه داد: نسل جوان سرمایه‌های کشور بوده و با آموزش و پرورش می‌توانند در محیط عملی کار توانایی خود در اداره خانواده و معیشت سهم بسزایی داشته و اقتصاد جامعه را ترقی بخشند.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221046
  • دیدگاه‌ها برای رشد ۱۰۰ درصد مهارت‌آموزی در شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.