• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
5
دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی‌سازی دولت؛

رئیسی شهید راه تحقق اسلامی شد

  • کد خبر : 217810
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
رئیسی شهید راه تحقق اسلامی شد
دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی‌سازی دولت گفت: تلاش، سعی و مجاهدت شهید رئیسی برای تحقق دولت اسلامی بود و اعتقاد داشت که در این دولت باید ساز و کار اسلامی اجرا شود.

سید احمد عبودتیان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر‌همدان» در پیش نشست تخصصی سیادت جمهور که شب گذشته در تالار قرآن برگزار شد، گفت: اولین مسئله درک عظمت حادثه شهادت است.

وی افزود: آنچه که از دهه ۰ ۶ و ترور شهدای محراب اتفاق افتاد یکجا در واقعه شهدا اردیبهشت دیدیم.

عبودتیان با اشاره به اینکه بازخوانی انقلاب اسلامی مسئله مهمی است و جای کار دارد، افزود: ۸ نفر از شهدا هر کدام نماد حکمرانی انقلاب اسلامی بودند، در بین ائمه جمعه مردمی‌ترین امام جمعه و محبوب در بین مردم بود، امیر عبداللهییان وزیر موفق و کارآمد کابینه، دکتر رحمتی که جوانترین استاندار و نماد یک مدیریت جوان پر کار انقلابی، سردار موسوی نماد از پاسدار جان بر کف، به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی بودند و جریان کاملی از نظام و حاکمیت اسلامی بودند و برای فرزندانمان تداعی شد که می‌شود استاندار، امام جمعه و… بود و شهید شد.

دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه بعد شهادت رئیسی شهادت بهشتی تداعی شد، اظهار کرد: اتفاقی که در تشییع اتفاق افتاد حلالیت طلبی مردم از رئیس جمهور بود.

وی اذعان داشت: برای اینکه جمهوری اسلامی شکل بگیرد باید دو مورد اصلاح شود، مدیران و کارگزاران اسلامی باشند و ساز و کار اداره، اسلامی باشد.

 

عبودتیان با اشاره به اینکه ساز و کار اسلامی یعنی مردم سالاری دینی محقق شود، ادامه داد: یکی برکت شهادت رئیس جمهور این بود که فرصتی برای بازشناسی جامعه بود و اینکه مملکت ساختار قدرتمندی دارد و با این اتفاق همچنان آرامش و امنیت در بازار و مرزها وجود داشت، از ۶۸ کشور ابراز احترام و سکوت کردند، پاکستان و لبنان زودتر از ما عزاداری اعلام کردند.

وی افزود: مملکت ۸۸ میلیونی با وجود ذخایر ده سال زیر یک درصد رشد اقتصادی داشته ودر طی سه سال ۴ درصد رشد اقتصادی بدون نفت و رشد اقتصادی با نفت ۵/۶ درصد شد.

دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت با بیان اینکه حجم خدمات رئیس جمهوربی نظیر بود، گفت: شهید رئیسی ۷‌هزار تخت بیمارستانی، ۳۵ کلاس درس، ۵۰ درصد از شهر‌ها که تنش آبی داشتند مسئلشان حل شد، حقوق‌ها افزایش یافت.

وی افزود: رئیس جمهور معتقد به خدا بود و همه چیز را در تقوا می‌دید، مدیریت دینی داشت، اهل مکر نبود.

تاکید بر اینکه تمام وعده‌های خود را پیگیری می‌کرد، افزود: مطالبت مردم در اولویت بود،درخواست مردم را می‌گرفت و پروژه ها را تطبیق می‌داد، رای مردم اولویت داشت، منطق اداره دینی داشت.

وی با اشاره به اینکه رئیسی الگو تمام عیار دینی بود، اظهار کرد: رئیسی در سفرها مراقب مردم بود اذیت نشوند،بین مردم خسته نمی‌شد،نماینده تمام عیار مردم و
بی‌تاب مردم بود.

عبودتیان ادامه داد: دعای سمات و سه شنبه‌ها دعای توسل و نماز نافله ترک نمی‌شد، رئیس جمهور از کار کم نمی‌زاشت و ۱۸ ساعت کار متوسط داشت، و خود را سرباز می‌دانست و حتی جبران کم کاری دیگران را هم انجام می‌داد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217810
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی شهید راه تحقق اسلامی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.