• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

رئیسی، همسفره محرومان در دورترین نقطه کشور

  • کد خبر : 216831
  • 31 اردیبهشت 1403 - 12:55
رئیسی، همسفره محرومان در دورترین نقطه کشور
امام جمعه موقت همدان با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه این رئیس‌جمهور بیان کرد: او در هر شرایطی خودش را به آب و آتش می‌زد، در دورترین نقطه کشور با محرومان و کپر‌نشینان هم‌سفره بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع دانشجویی به مناسبت شهادت سید شهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، اظهار کرد: هم اکنون در مسجد جامع همدان، طلاب و علمای حوزه علمیه مراسم بزرگداشتی را برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه این رئیس‌جمهور گرانقدر بیان کرد: او در هر شرایطی خودش را به آب و آتش می‌زد، در دورترین نقطه کشور با محرومان و کپر‌نشینان هم‌سفره بود.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: این بزرگ‌مرد، شب و روز را برای خودش نمی‌شناخت و برخلاف برخی از مسئولان بی‌مسئولیت، دائم در حال تلاش برای حل امور کشور بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان این شهید بزرگوار را خادم‌المحرومان، خادم مستضعفان و خادم الرضا خواند و گفت: این شهید بزرگوار، بیشتر عمر خود را برای خادمی آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام گذراند.

وی با تاکید بر آیه ۲۳ سوره احزاب تصریح کرد: ای سید محرومان تو به پیمانت عمل کردی، از میان مؤمنان مردانى‏‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. این آیه را امیرالمومنین بالای سر عمار خواندند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه اما من و تو ادامه دهندگان راه این شهید بزرگوار هستیم، عنوان کرد: ما باید در این شرایط حساس مواظب باشیم، چرا که دشمن در صف ما رخنه نکند.

حجت‌الاسلام فاضلیان تصریح کرد: از ابتدای این حادثه ناگوار دشمنان در حال تفرقه‌افکنی، سواستفاده و بدنبال ایجاد آشوب هستند.

وی با اشاره به حادثه هفت تیر و شهادت ناجوانمردانه شهیدان بهشتی، باهنر و رجائی، خاطرنشان کرد: اولین بار نیست که مردم ما بزرگ‌مردی را از دست می‌دهد، مردم ما امتحانات سخت‌تری را پشت‌سر گذرانده‌اند.

امام‌جمعه موقت همدان در پایان گفت: از احساسات، عواطف پاک و قدردانی شما دانشجویان گرانقدر تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216831
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی، همسفره محرومان در دورترین نقطه کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.