• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
با تورهای گردشگری تعالی‌بخش، همدان را از دریچه‌ای نو ببینید؛

دیار کهن، میزبان تورهای گردشگری تعالی‌بخش

  • کد خبر : 217403
  • 08 خرداد 1403 - 9:10
دیار کهن، میزبان تورهای گردشگری تعالی‌بخش
ثبت‌نام تورهای تخصصی گردشگری تعالی‌بخش با رویکرد معرفی پتانسیل گردشگری مذهبی و آشنایی با مراکز تاریخی ادیان ابراهیمی در همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، با برنامه‌ریزی انجام‌گرفته در اداره گردشگری این سازمان و با مشارکت گروه‌های متخصص در حوزه گردشگری، تورهای گردشگری تعالی‌بخش در این شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند همدان در زمینه گردشگری تعالی‌بخش، گفت: «این نوع گردشگری نیاز به بازتعریف دارد که با همکاری نهادهای مرتبط از جمله اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و مدیریت باغ موزه همدان این مهم نهادینه خواهد شد.»

وی در ادامه افزود: «در مرحله نخست، سه دوره تخصصی برای راهنمایان گردشگری، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.»

علاقه‌مندان به شرکت در این تورها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تماس بگیرند.

این اقدام گامی مهم در راستای رونق گردشگری مذهبی در همدان و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر این شهر تاریخی و مذهبی به شمار می‌رود.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217403
  • دیدگاه‌ها برای دیار کهن، میزبان تورهای گردشگری تعالی‌بخش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.