• امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
0
رئیس کمیسیون سیاسی ، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:

دوره جدیدی از رویارویی با دشمن

  • کد خبر : 226416
  • 06 آبان 1403 - 8:17
دوره جدیدی از رویارویی با دشمن
رئیس کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید بپذیریم که وارد دوره جدیدی از رویارویی با دشمن شده‌ایم، گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند الان وارد پیچ تاریخی شده و به قله نزدیک شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی شامگاه شنبه در شانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان، اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از اسلام و حرم آل‌البیت مبارزه کرده و جانشان را فدا کردند، از همه هستی خودشان گذشتند تا اسلام بتواند به حیات و بقاء مبارک خودش ادامه دهد.

وی با بیان اینکه شهادت یک حادثه نیست، عنوان کرد: شهدا در یک حادثه شهید نمی‌شوند شهادت انتخاب آگاهانه و هوشمندانه است شهدا برای رسیدن به وصال الهی با یک تصمیم هوشمندانه و آگاهانه قدم برداشتند.

رئیس کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آمار قابل توجه شهدای دانشجو، بیان کرد: سهم دانشجویان در دفاع مقدس بسیار بزرگ بوده، آن‌ها در عرصه‌های دفاع مقدس نقش و سهم بسیار تعیین کننده و مهمی داشتند؛ اکثر مسئولیت‌ها و رده‌های فرماندهی در دوران دفاع مقدس را به دانشجویان محول کرده بودند.

سردار نظامی با اشاره به تاریخچه رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس در یک طرح خائنانه توسط غرب به ویژه انگلیس خیانتکار و جنایتکار تاسیس شد و قرار بود به یک امپراتوری بزرگ در آسیای غربی و در خاورمیانه تبدیل شود تا بتواند جهان اسلام را با مشکل اساسی روبرو کند.

وی با اشاره به سه رویکرد صهیونیست‌ها برای حفظ امپراطوری خود، گفت: استراتژی اول این رژیم توسعه سرزمینی، بوده که این کار را از غزه، لبنان و سوریه آغاز کرده، رویکرد دوم آن‌ها این بود که معتقد بودند، نباید هیچ کشور و هیچ قدرتی در منطقه قدرتمندتر از رژیم‌صهیونیستی باشد.

رئیس کمیسیون سیاسی ، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: رویکرد بعدی آن‌ها استراتژی توسعه غیر‌جغرافیایی است، آنها تصمیم گرفتند، تا آنجایی که ممکن است با کشورهای منطقه سازش کنند و با این کار، تمام ارکان اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیت آن‌ها را مدیریت کنند که تا یک جاهایی هم موفق شدند به هدف خود برسند.

سردار نظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از اتفاقاتی بود که مانع پیشرفت استراتژی‌ها و طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه شد، خاطرنشان کرد: لذا الان تمام فشار تمدن غرب، همه کشورهای غربی با محوریت امریکا و رژیم صهیونیستی بر روی جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است.

وی به حضور داعش که در راستای منافع رژیم صهیونیستی بود، اشاره کرد و گفت: آنها داعش را با یک پوشش دینی و مذهبی وهابی ایجاد کردند و با این کار می‌خواستند جمهوری اسلامی ایران را تجزیه کنند.

رئیس کمیسیون سیاسی ، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانست به یک بازیگر تعیین کننده و قدرتمند در منطقه تبدیل شود، عنوان کرد: عصبانیت تمدن غرب و رژیم صهیونیستی از این است که نتوانسته طی ۷۰ سال گذشته طرح‌هایش را در این منطقه به نتیجه برساند و طرح‌هایش را به.صورت نیمه‌تمام و ناقص اجرا کرد.

سردار نظامی ابراز کرد: باید افتخار کنیم که در مکتب ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام هستیم، عملیات‌های صادق یک و دو در منطقه باعث افزایش اعتبار تفکر شیعی در بین جوانان جهان اسلام به ویژه در بین اهل تسنن، شد. الان گرایشات بسیار زیادی برای شیعه‌گری و تشیع در بین جوانان سنی رواج پیدا کرده است.

وی با اشاره به اتفاق عجیب دیگری بعد از این عملیات‌ها افزود: بسیاری از رهبران مذهبی اهل تسنن، در کشورهای اسلامی از تفکر شیعی، انقلاب ایران و رهبری مقام معظم رهبری به نیکی یاد می‌کنند.

رئیس کمیسیون سیاسی ، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید بپذیریم وارد دوره جدیدی از رویارویی با دشمن شده‌ایم.

سردار نظامی با بیان اینکه وارد پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده‌اند شده‌ایم، عنوان کرد: می توانیم بگوئیم که با این اتفاقات به اصطلاح به قله نزدیک شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به شدت آسیب‌پذیر است، گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیمی است که بسیار بسیار آسیب پذیر و شکننده است، از لحاظ تاکتیکی نقاط ضعف بسیار زیادی دارد به لحاظ نظامی و اقتصادی هم نمی‌تواند با آزادی عمل، هر کاری را که دلش می‌خواهد انجام دهد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

پنج × سه =