• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
حاشیه نگاری جشن ۲۲ بهمن در همدان؛

دشمنان ایران، ناامیدتر از همیشه

  • کد خبر : 211083
  • 22 بهمن 1402 - 13:59
دشمنان ایران، ناامیدتر از همیشه
صحنه‌های زیبایی از حضور و یکپارچگی همدانی‌ها به چشم می‌خورد که کلمات از توصیف آن‌ها عاجزند؛ این ملت، همیشه و در همه شرایط اثبات کردند برای ایران جانِمان همه وجودشان را فدا می‌کنند و حالا با حضور در جشن آغاز ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران را از همیشه ناامیدتر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» مردم همدان همچون مردم سایر استان‌ها، ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و امروز انقلاب اسلامی ایران وارد ۴۶ سالگی شد.

همدانی‌ها از ساعت ۹ صبح در امام‌زاده عبدالله(ع) و خیابان‌های منتهی به آن حاضر شده بودند و در میان مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی به چشم می‌خورد، در برخی از غرفه‌ها کودکان و نوجوانان مشغول نقاشی کشیدن بودند و در برخی غرفه‌ها نیز بچه‌ها صف کشیده بودند تا روی صورتشان نقش پرچم عزیز کشورمان را نقاشی کنند.

اندک اندک جمعیت رو به افزایش بود و صدای شعار از همه طرف به صدا می‌آمد؛ از پیر گرفته تا جوان، از دختران گرفته تا پسران همه و همه آمده بودند تا در جشن انقلاب سهیم باشند.

چند دقیقه‌ای گذشت و سیل عظیم جمعیت به طرف پل خواجه‌رشید حرکت می‌کرد، شعار الله و اکبر و مرگ بر آمریکا بر زبان مردم جاری بود و حتی کودکان هم با صدای بلند شعار سر می‌دادند.

خانواده‌های شهدا با در دست داشتن تصاویر شهید خود در راهپیمایی حاضر شده بودند و همچون همیشه اثبات کردند که پای این نظام و انقلاب هستند.

صحنه های زیبایی از حضور و یکپارچگی همدانی‌ها به چشم می‌خورد که کلمات از توصیف آن‌ها عاجزند؛ این ملت، همیشه و در همه شرایط اثبات کردند برای ایران جانِمان همه وجودشان را فدا می‌کنند و حالا که در جشن آغاز ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند پیامی روشن و آشکار به دشمنان دادند.

دشمنانی که همواره به دنبال ناامید کردن ملت ایران هستند امروز با دیدن اتحاد مردم فهمیدند که هیچ موضوعی باعث دلسردی مردم از این نظام و کشور نمی‌شود و جمهوری اسلامی ایران قطعا روز به روز قوی‌تر از گذشته می‌شود.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و نشاطی مثال زدنی برگزار شد و حالا دشمنان ماندند و نقشه‌هایی که برآب شد چراکه هیچگاه نقشه‌های شوم آن‌ها نمی‌تواند مانع از برگزاری جشن مردمی انقلاب باشد‌.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211083
  • دیدگاه‌ها برای دشمنان ایران، ناامیدتر از همیشه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.