• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
2

«دست گیری» «خیرین» از روستاییان /توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده به ارزش ۲.۵ میلیون

  • کد خبر : 57714
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
«دست گیری» «خیرین» از روستاییان /توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده به ارزش ۲.۵ میلیون

هادی کریمی گفت: تاکنون ماسک و ژل ضدعفونی به ارزش ۲.۵ میلیون تومان توسط خیرین بین سالمندان روستای دستجرد کبودراهنگ توزیع شده است. به گزارش عصر همدان؛ اینجا باران به وسعت عشق می بارد تا وسعت دل های یاریگر را به منصه ظهور برساند. اینجا ساعت به وقت عاشقی است و امروز تلاش شبانه روزی […]

هادی کریمی گفت: تاکنون ماسک و ژل ضدعفونی به ارزش ۲.۵ میلیون تومان توسط خیرین بین سالمندان روستای دستجرد کبودراهنگ توزیع شده است.

به گزارش عصر همدان؛ اینجا باران به وسعت عشق می بارد تا وسعت دل های یاریگر را به منصه ظهور برساند. اینجا ساعت به وقت عاشقی است و امروز تلاش شبانه روزی جهادگران با هر لباس از هر قشر و صنفی با شیوع بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست آنها در نقطه نقطه میهن اسلامی برای نجات جان مردم و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در هر شهر و روستا بسیج شده اند تا با یاری یکدیگر و توکل بر خدا بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند.

آنها معتقدند با عزم و اراده و تقوی الهی می توان بر این بیماری فائق آمد و همچون روزگار جنگ برگ دیگری بر افتخارات این سرزمین برای آیندگان باقی گذاشت.
روستای دستجرد در ۴ کیلومتری از توابع شهرستان کبودراهنگ با داشتن نزدیک به ۴ هزار نفر جمعیت از این قاعده مستثنا نیست و از ابتدای شیوع کرونا با بسیج همگانی در خط مبارزه با این ویروس قرار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان نور مسجد امام زمان عج روستای دستجرد در خصوص اقدامات پیشگیرانه بسیجیان این روستا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، می گوید: از ابتدای پیدایش این بیماری اعضای کانون مساجد، بسیج، شورا و دهیاری این روستا دست به دست هم در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شامل مساجد و مغازه ها و… هستند و تاکنون در ۹ مرحله این کار را انجام داده اند.

هادی کریمی با اشاره به تهیه و توزیع سبد غذایی برای خانواده های نیازمند این روستا ادامه می دهد: یک قربانی به ارزش ۱۱ میلیون تومان در روستا ذبح شده و ۱۵۰ تا ۲۰۰ بسته گوشت این قربانی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت توسط نیروهای بسیجی و جهادی رعایت نکات مهم بهداشتی به مغازه داران  و نانوایی های روستای دستجرد آموزش داده شده است، عنوان کرد: تاکنون در این روستا یک نفر به بیماری کرونا مبتلا شده که بهبود یافته و گزارشی از سرایت این بیماری به افراد دیگر را نداشته ایم.

کریمی خاطرنشان می کند: بسته بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده و ماسک نیز توسط جهادگران در بین خانواده های سالمند با همکاری مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا س توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان نور مسجد امام زمان عج روستای دستجرد اضافه می کند: تاکنون ۲ و نیم میلیون تومان ماسک و محلول ضدعفونی توسط خیرین برای اهالی این روستا خریداری و بین خانواده ها تقسیم شده است.

وی اضافه می کند: گروه های بسیجی با همکاری خانه بهداشت روستا در حال ثبت نام اهالی روستا در طرح خود ارزیابی وزارت بهداشت هستند و تاکنون بیشتر افراد این روستا در این طرح غربالگری شرکت کرده اند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=57714
  • دیدگاه‌ها برای «دست گیری» «خیرین» از روستاییان /توزیع ماسک و ژل ضدعفونی کننده به ارزش ۲.۵ میلیون بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.