• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
5
دادستان همدان تاکید کرد:

ضرورت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در گمرک

  • کد خبر : 203973
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۲
ضرورت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در گمرک
دادستان همدان گفت: عمده کالاهای موجود در انبارهای گمرک تجهیزات مربوط به خط تولید و یا مواد اولیه واحدهای تولیدی است که باید هر چه سریعتر ترخیص شود.

به گزارش عصرهمدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در بازدید میدانی از انبارهای گمرک با هدف بررسی وضعیت و عملکرد موجود، گفت: به منظور حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع آن ها مکررا با گمرک استان برای ترخیص و یا تعیین تکلیف برخی از کالاها مکاتبه می‌شود.
وی عنوان کرد: عمده کالاهای موجود در انبارهای گمرک تجهیزات مربوط به خط تولید و یا مواد اولیه واحدهای تولیدی است که بعضاً به دلیل مشکلات بین دستگاهی در روند ترخیص آن خلل ایجاد می‌شود، بنابراین در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال دستورات قانونی لازم به تناوب صادر می‌شود.
دادستان همدان افزود: مشکلات بانکی و عدم تأمین به موقع ارز واحدهای تولیدی، نیز مانع دیگری بر سر راه تولیدکننده برای ترخیص کالا از گمرک است.
خانجانی موقر تصریح کرد: به منظور حل این مشکل مکاتبه برای ترخیص بخشی از کالا یا تجهیزات انجام می‌شود تا با نصب تجهیزات و راه اندازی آن واحد و در نهایت تأمین مالی، تولیدکننده بتواند مابقی کالاهای خود را ترخیص کند.
انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203973
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در گمرک بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.