• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
0
2 ماه تا لبخند بعدی؛

دستانی که می‌سازند، دل‌هایی که شاد می‌کنند

  • کد خبر : 221408
  • 16 مرداد 1403 - 13:01
دستانی که می‌سازند، دل‌هایی که شاد می‌کنند
در دل کوچه باغی که عطر امید در آن پیچیده بود، لحظه‌ای فرا رسید که دلها را به وجد آورد. آن هنگام که کلید خانه‌ای نو، به دست نیازمندی سپرده شد و لبخندی بر لبانش شکفت. این رویداد، ثمره تلاش جمعی از جوانان دل‌سوخته‌ای بود که با الهام از شهدای والامقام، آستین همت بالا زده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ مرتضی شمس، مسئول این گروه جهادی، با صدایی حزین و آکنده از افتخار، از آغاز این مسیر پر خیر و برکت سخن گفت. او یادآور شد که از سال ۱۳۹۸ تا کنون، پایگاه شهید مدنی دره مرادبیگ، با الگوگیری از شهدای گرانقدری همچون شهید جواد امیدی، سه خانه محروم را به خانه‌هایی پر از امید تبدیل کرده است.

آغاز ساخت چهارمین منزل مسکونی توسط جهادگران

شهید امیدی، همان جوانی بود که در سال ۱۳۶۰، جرقه خدمت به محرومان را در دل این منطقه روشن کرد و راهی را گشود که امروزه به دست جوانانی همچون مرتضی شمس و همرزمانش ادامه می‌یابد. نام گروه جهادی پایگاه شهید مدنی نیز به پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، مزین به نام او شده است.

همدلی و خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید مدنی

و اکنون، با اتمام ساخت سومین خانه و آغاز ساخت چهارمین خانه، فصل نوینی از این روایت پر خیر و برکت رقم خورده است. جوانان این گروه جهادی، با دستانی خسته اما دل‌هایی امیدوار، عهد بسته‌اند تا ظرف دو ماه آینده، کلید خانه چهارم را نیز به نیازمندی دیگر بسپارند.

آوای امید در دره مرادبیگ

در این لحظه‌ها، قلب هر یک از اعضای گروه جهادی، آکنده از شور و شعف است. آن‌ها می‌دانند که خدمت به محرومان، بزرگترین عبادت است و این پاداش تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست که لبخند رضایت را بر لبان نیازمندان نقش می‌بندد.

بی‌شک، این گروه جهادی، الگویی برای جوانان این مرز و بوم است. آن‌ها نشان دادند که با همدلی و تلاش جمعی، می‌توان گره از مشکلات بسیاری گشود و به جامعه خدمت کرد.

در پایان، این شعر را تقدیم به همه جوانان جهادی می‌کنیم.

ای سازندگان امید، ای پاکدلان با دست‌های مهربان، می‌سازید خانه‌ها در کوچه باغ محروم، نور امید می‌افشانید و با لبخندتان، دل‌ها را شادمان می‌سازید.

 

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221408
  • دیدگاه‌ها برای دستانی که می‌سازند، دل‌هایی که شاد می‌کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.