• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

درخشش دختران بسکتبالیست و دونده نهاوندی

  • کد خبر : 216385
  • 26 اردیبهشت 1403 - 9:22
درخشش دختران بسکتبالیست و دونده نهاوندی
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست در رقابت‌های لیگ دسته اول و دوندگان نهاوندی در رقابت‌های استانی خوش درخشیدند.

مسعود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری «عصر همدان» از راهیابی تیم بسکتبال دختران نهاوند به مرحله پلی آف لیگ دسته یک کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های زربام‌پارت خراسان شمالی، جوادالائمه شهرکرد، یاران داریوش نهاوند و فولاد هرمزگان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.

علی‌بخشی بیان کرد: تیم بسکتبال بانوان یاران داریوش نهاوند با درخشش در این رقابت‌ها در جمع هشت تیم پایانی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا از زحمات اصغر جهانیان مدیر و مؤسس باشگاه و خانم‌ها مرضیه گرایی و فائزه قپانوری مربیان این تیم تشکر و قدردانی داریم و برای این تیم در مرحله حذفی آرزوی موفقیت داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم یاران داریوش نهاوند امسال اولین حضورش در این سطح از مسابقات را تجربه می‌کند و توانسته است تا به اینجای کار نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرستان باشد.

درخشش دوندگان نهاوندی در جام شهید شمسی‌پور

وی در ادامه به درخشش دختران و پسران دونده نهاوندی در جام شهید شمسی پور اشاره کرد و بیان داشت: در مراسمی در همدان از این عزیزان تجلیل شد.

علی‌بخشی افزود: این مراسم با حضور حقیقی مدیر کل ورزش وجوانان استان همدان، سردار فرجی از سرداران هشت سال دفاع مقدس، بنوان رئیس هیأت دو و میدانی استان و رؤسای هیأت‌های شهرستان‌های استان همدان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم از ورزشکارانی که در مسابقات دو و میدانی جام شهید شمسی پور توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند با اهدای جوایز، لوح، مدال و تندیس تجلیل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ورزشکاران نهاوند در این رقابت‌ها در بخش بانوان توسط ستایش بهاگیر و فاطمه روزبهانی در رده نونهالان در ماده ۱۰۰ متر مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و در ماده ۸۰۰ متر هم خانم ستایش بهاگیر دوم شد.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان نیز ساناز درویشی توانست در ماده ۱۰۰ متر مقام اول را کسب کند.

علی‌بخشی افزود: در بخش مردان و در رده نونهالان نیز محمدمبین سهرابی در ماده ۶۰۰ متر
اول شد و در ماده ۸۰۰ متر نونهالان آقای امیرعلی نادری دوم شد و در رده نوجوانان محمدمهدی محسنی فرد دیگر دونده نهاوندی در ۸۰۰ متر اول شد.

قپانوری اولین مدرس فدراسیون فوتبال در تاریخ نهاوند

وی در بخش دیگری از سخنانش به کسب افتخاری دیگر برای جامعه ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: کورش قپانوری بازیکن باسابقه فوتبال کشور و مربی سازنده این روزهای فوتبال نهاوند و استان همدان توانست مدرک مدرسی فوتبال را با شرکت در کلاس تربیت مدرس فدراسیون فوتبال که در تهران برگزار شد را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه کلاس تربیت مدرس فوتبال در دو مرحله با حضور نخبگان فوتبال کشور در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: قپانوری با کسب موفقیت در این کلاس به عنوان اولین مدرس تاریخ فوتبال نهاوند به جمع مدرسین فوتبال کشور پیوست.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216385
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دختران بسکتبالیست و دونده نهاوندی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.