• امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان همدان:

دانش‌آموزان نسبت به اتفاقات منطقه بی‌تفاوت نباشند

  • کد خبر : 226003
  • 30 مهر 1403 - 11:11
دانش‌آموزان نسبت به اتفاقات منطقه بی‌تفاوت نباشند
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: ما عملاً در میدان جنگ هستیم، وظیفه من و شما در مدرسه و اجتماع این است که بی‌تفاوت نبوده و روشنگر باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ محمدصالح زارعی صبح امروز در آئین پاسداشت جنبش دانش‌آموزی و شهدای ۳۰ مهر ۵۷ همدان، با خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: علت اینکه شما از بین همه بچه‌های مدرسه اینجا حضور دارید این است که احساس کردیم، با کسانی دور هم جمع شویم که بتوانیم بعد از این در فضای مدرسه و اجتماع دیگر مثل قبل نباشیم.

وی با تاکید بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در اجتماع عنوان کرد: در سال ۵۷ دانش‌آموزان هم سن و سال شما این تحولات مهم را در شهر همدان رقم زدند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به ۱۳ آبان که اتفاق بعد از تحولات سال ۵۷ در کل کشور بود، بیان کرد: در سال‌های بعد، در روز ۱۳ آبان در کل کشور راهپیمایی و تظاهرات گسترده‌ای رخ داد که منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شد که این عامل یکی از علت‌های همین اقدام دوست‌های قدیم شماست.

زارعی با بیان اینکه نوجوان نباید بی‌تفاوت باشد، تاکید کرد: نوجوان سال ۵۷ نسبت به اتفاقات جامعه‌اش بی‌تفاوت نبود و انقلاب اسلامی را رقم زد، شما که الان دور هم جمع شده‌اید باید نسبت به اتفاقات دنیا و جبهه مقاومت بی‌تفاوت نباشید.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و شهادت فرمانده‌هان مقاومت، ابراز کرد: امسال سال خیلی ویژه و خاصی است، سالی که در همین یک سال اخیر، در همین یکی دو ماه اخیر تعداد زیادی از فرمانده‌هان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با تاکید بر اینکه الان حجت بر ما تمام شده است، افزود: امسال مثل پارسال نیست که اتفاقات خیلی معمولی رقم بخورد و نباید فقط یک گردهمایی معمولی داشته باشیم، ما عملاً وسط جنگ هستیم.

زارعی ادامه داد: بنده و شما که جنگ را ندیده‌ایم، می‌شنیدیم که در دوران جنگ رزمندگان رویاروی دشمنان ایستادند، اما خودمان حسش نکردیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر وقتی که رژیم منحوس صهیونیستی در کشور ما شهید هنیه را شهید کردند، خاطرنشان کرد: کشور ما هم برای خونخواهی و انتقام با افتخار این رژیم منحوس را موشک‌باران کرد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان همدان ادامه داد: ما عملاً در میدان جنگ هستیم، وظیفه من و شما در مدرسه و اجتماع این است که بی‌تفاوت نبوده و روشنگر باشیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

4 − دو =