• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
امام جمعه فامنین:

خونخواهی مهمان شهید ما در راه است

  • کد خبر : 221217
  • 12 مرداد 1403 - 17:00
خونخواهی مهمان شهید ما در راه است
امام جمعه فامنین ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی و شهید کردن اسماعیل هنیه در ایران، گفت: این شهید والا مقام آرزوی شهادت داشت و با ریخته‌شدن خون این مهمان، دولت اسلامی ایران جواب کوبنده و سختی به دشمنان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین با اشاره به حادثه تروریستی رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه افزود: این شهید صبور و والامقام آرزوی شهادت در راه مقاومت داشت و حدود ۶۰ نفر از بستگان درجه یک ایشان در راه جبهه مقاومت شهادت رسیدند.

امام جمعه فامنین خاطرنشان کرد: شهادت اسماعیل هنیه و حمله تروریستی در ایران برای ما خیلی سخت بود و اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه کرد که فرمودند؛ ملتی که شهادت برای آنان سعادت است راه پیروزی به شمار می‌رود و این واقعیتی است که امروزه در دنیا، راه شهادت عامل سعادت و تفکر شهادت طلبی نگاه والاست و ریشه در مکتب اهل بیت دارد.

وی با تاکید بر فرمایشات پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم، شهید شدن را عنصر کرامت میدادند، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا ما از مرگ بترساند، این راهبرد دشمن بوده و ما شوق شهادت در راه دفاع از وطن و در مقابل دشمن داشته و ایستادگی می‌کنیم. مرگ را در راه خدا و دفاع از وطن سعادت دانسته و جوانان ما روحیه شهادت طلبی را در دفاع از وطن برای دنیا و کشورهای غربی حتی برای دانشجویان دنیا مخابره می‌کنند.

خطیب نماز جمعه فامنین به اتفاقات هفته پیش اشاره نمود و تصریح کرد: این حادثه تلخ واقعیتی است که این روزها برای رهبران غزه شاهد هستیم آنان از مرگ هراسی نداشته و را سعادت و پیروزی می‌نامند.

وی بیان داشت: تمام ابزار دشمن برای شکست ما ترساندن و کشتن بوده ولی ما مرگ در راه خدا را سعادت و کرامت می‌بینیم و این روحیه روز به روز در بین جوانان ما تقویت می‌شود، این روزها حرکت چشم‌گیر دشمن و کشورهای غربی در دانشگاه‌ها به بن بست رسیده است.

امام جمعه فامنین ادامه داد: در جهان به خاطر خون این شهدا بیداری اساسی شکل گرفته است و مطالبه خون شهدای مظلوم در اقصی نقاط جهان مقدمه مطالبه خون سیدالشهداء علیه‌السلام می‌باشد.

وی در پایان به اسرائیل و حامیان او تذکر داد: دشمنان ما بدانند ان‌شاءالله با حکم ولی امر مسلمین جهان در زمان مقتضی ستون خیمه این رژیم صهیونیستی با هزاران موشک مالک‌اشتر از روی زمین کنده خواهد شد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221217
  • دیدگاه‌ها برای خونخواهی مهمان شهید ما در راه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.