• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
رئیس کمیته امداد نهاوند خبر داد:

خانه‌دار شدن با کمک ۳۲۷ میلیونی دو خیّر نهاوندی

  • کد خبر : 220521
  • 30 تیر 1403 - 8:19
خانه‌دار شدن با کمک ۳۲۷ میلیونی دو خیّر نهاوندی
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: با کمک ۳۲۷ میلیون تومانی دو خیّر نیک‌اندیش نهاوندی خانواده‌ای محروم صاحب خانه شدند.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» از خانه‌دار شدن خانواده‌ای محروم و پنج نفره در این شهرستان با کار پسندیده دو نفر از خیران خبر داد.

وی اظهار داشت: در اقدامی قابل تقدیر دو نفر از خیرین نیک‌اندیش نهاوندی مبلغ ۳۲۷ میلیون تومان جهت خرید مسکن یکی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند.

مرادی افزود: خیران همواره کمک حال کمیته امداد شهرستان هستند و با کمک دو نفر از خیرین بزرگوار نهاوندی یکی از خانواده‌های پنج نفره تحت حمایت این نهاد صاحب مسکن شد.

رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: تعداد ۶۵۰ خانواده از مددجویان تحت پوشش این نهاد که عمدتا بانوان سرپرست خانوار هستند در شهرستان مستأجر هستند که با توجه به افزایش اجاره‌بها در سال جاری نیازمند کمک خیران عزیز هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد نهاوند ایجاد اشتغال تولید‌محور در جهت خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت است و این نهاد در زمینه ساخت مسکن و اشتغال‌زایی مددجویان اقدامات خوبی انجام داده و این روند ادامه دارد.

مرادی افزود: در روزهای گذشته نیز توسط خیران بزرگوار نهاوندی که یک زوج بودند مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان (دو فقره فیش حج تمتع) برای خرید مسکن یک خانواده نیازمند اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: قرار است از محل فروش این فیش‌ها و از محل اعتبارات این نهاد برای یک خانواده تحت پوشش که دارای سه فرزند دختر خردسال است یک واحد مسکونی تهیه شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند در پایان گفت: از همشهریانی که تمکن مالی دارند درخواست داریم که برای کمک به نیازمندان و ایتام همیار و یاور کمیته امداد باشند تا سطح خدمت‌رسانی ما هم بیشتر شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220521
  • دیدگاه‌ها برای خانه‌دار شدن با کمک ۳۲۷ میلیونی دو خیّر نهاوندی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.