• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

حماسه بزرگ دیگری در ۱۱ اسفند خلق خواهد شد

  • کد خبر : 211105
  • 23 بهمن 1402 - 10:40
حماسه بزرگ دیگری در ۱۱ اسفند خلق خواهد شد
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: ولایت اجتماعی به ما می‌گوید امروز تکلیف داریم و حرف ولی‌فقیه نباید روی زمین بماند و با افتخار باید در انتخابات شرکت کنیم .

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» گفت: در شبکه‌های معاند بسیار کار می‌شود که نظام نحس پهلوی را تطهیر کنند.
وی مردم را خواص خطاب کرد و افزود: حتما در انتخابات شرکت کنید و به ندای امام لبیک بگویید.

رضانیا با توصیه به جوانان ابراز کرد: جوانان دستاوردهای انقلاب اسلامی را بدانند، چرا که دستاورد‌ها نقطه امید بخش کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآورشد: بیانیه ۱۴ آبان شاه منحوس پهلوی را جوانان، دانش آموزان و دانشجویان بخوانند تا دلیل شکل گیری انقلاب‌اسلامی را بدانند.

رضانیا با بیان اینکه ۱۴ آبان ۵۷، شاه منحوس و ناتوان از ملت ایران عذر‌خواهی کرد، افزود: در آن زمان بی‌قانونی و فساد بود که این مدارک وجود دارد.

وی با اشاره به سوال چرا نهضت‌های قبلی طی سال های ۱۵۰ سال قبل موفق نبوده است، اذعان داشت: مردم، نقش مردم، جایگاه مردم و ولایت اجتماعی مردم رمز موفقیت انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز کرد: یک مرجع بزرگ دینی که فقط خدا را می شناسد و از خدا می‌ترسد، ملت و مردم را بیدار و به خط کرد.

وی افزود: همه ما تکلیف و وظیفه داریم که مردم را مخصوصا دانشجویان را پای صندوق بیاوریم، اگر دانشگاه به حرکت در آمد جامعه به حرکت در می‌آید.

رضانیا گفت: در ستاد انتخابات شاهد تحول و هم‌افزایی واقعی هستیم، بین ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و شبکه بسیار با‌تجربه و توانمند نظارت در استان هستیم که این یک امتیاز است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: با این هم‌افزایی‌ها شاهد خلق حماسه بزرگ در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

وی ادامه داد: مردم به ولایت و ارزش‌های دینی علاقه مند هستند و ۲۲ بهمن ملت دوباره ۲۲ بهمن ۵۷ و فجر آفرینی را تکرار کردند.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211105
  • دیدگاه‌ها برای حماسه بزرگ دیگری در ۱۱ اسفند خلق خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.