• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
5

حضور مسئولان نهاوند در منزل خانواده نوجوان اهدا کننده عضو/ پیکر نوجوان فداکار نهاوندی در قطعه نام آوران آرام می گیرد

  • کد خبر : 144458
  • 21 بهمن 1400 - 9:10
حضور مسئولان نهاوند در منزل خانواده نوجوان اهدا کننده عضو/ پیکر نوجوان فداکار نهاوندی در قطعه نام آوران آرام می گیرد

جمعی از مسئولان نهاوند در منزل خانواده نوجوان اهدا کننده عضو حضور یافتند و از این اقدام قدردانی کردند. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، سلگی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان نهاوند برای عرض تسلیت و قدردانی از اقدام خانواده نوجوان نهاوندی اهدا کننده عضو در منزل مرحوم شهبازی حضور یافتند. […]

جمعی از مسئولان نهاوند در منزل خانواده نوجوان اهدا کننده عضو حضور یافتند و از این اقدام قدردانی کردند.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، سلگی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان نهاوند برای عرض تسلیت و قدردانی از اقدام خانواده نوجوان نهاوندی اهدا کننده عضو در منزل مرحوم شهبازی حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در این دیدار گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و باعث زندگی بخشیدن به چند نفر شد.

وی اظهار داشت: باید فرهنگ سازی شود تا خانواده هایی که متاسفانه عزیزانشان دچار مرگ مغزی می شود با اهدای عضو بتوانند به چند نفر کمک کنند.

در اقدامی پسندیده و به منظور ترویج فرهنگ اهدای عضو با موافقت امام جمعه و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان پیکر «محمد امین شهبازی» نوجوان ۱۵ ساله نهاوندی در قطعه نام آوران باغ بهشت نهاوند به خاک سپرده می شود.

محمد امین شهبازی نوجوان ۱۴ ساله نهاوندی که بر اثر تصادف و تشخیص پزشکان دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت حانواده و اهدای اعضا به ۴ بیمار جان دوباره بخشید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144458
  • دیدگاه‌ها برای حضور مسئولان نهاوند در منزل خانواده نوجوان اهدا کننده عضو/ پیکر نوجوان فداکار نهاوندی در قطعه نام آوران آرام می گیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.