• امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
0
امام جمعه درگزین:

جمعه نصر را می‌توان وعده صادق ۳ نامید

  • کد خبر : 226476
  • 06 آبان 1403 - 11:30
جمعه نصر را می‌توان وعده صادق ۳ نامید
امام جمعه درگزین گفت: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر موجب تقویت جبهه مقاومت شد و باید این نماز جمعه را همان وعده صادق ۳ نامگذاری کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: حماسه نماز جمعه نصر که توسط رهبر معظم انقلاب اقامه شد در واقع همان شعار بلند حسبناالله و نعم الوکیل بود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نصر هم نماز جمعه اقتدار امام و هم نماز جمعه قدرت و اقتدار ملت اسلامی بود، عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر موجب تقویت جبهه مقاومت شد و باید این نماز جمعه را همان وعده صادق سه نامگذاری کرد.

امام جمعه درگزین ابرازکرد: نماز جمعه نصر میدان رزم واقعی ملت و امام امت بود نماز جمعه نصر تجلی بیعت امت اسلامی با امام جامعه بود که قرآن کریم می فرماید:
«ان الذین یبایعونک ان ما یبایعون الله یدالله فوق ایدیهم»

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نصر که بالغ بر دو میلیون نفر در آن حاضر شدن سرنوشت آینده جبهه مقاومت را رقم زد و تاثیر فراوانی در او گذاشت، عنوان کرد: این حماسه، حماسه بسیار بزرگی بود که جامعه اسلامی و ملت اسلامی باید به خود ببالند به داشتن چنین رهبری حکیم و فرزانه که با این پیام عاشورایی آرامشی را به امت اسلام داد که به تعبیر قرآن «فانزل سکینه علیهم» و آن وصیت‌نامه امام راحل تجلی یافت در اونجایی که ملت ایران را برتر و بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله و نیز ملت کوفه و عراق در دوران امیرالمومنین و حسین بن علی علیه‌السلام قرار داد .

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند بزرگ توفیقاتش را بر این امت و بر این ملت اسلامی و بر این جبهه مقاومت بیفزاید و برای همیشه جبهه اسلام و جبهه مقاومت را بر کفر و نفاق پیروز بدارد.

انتهای خبر/ عل

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

1 × دو =