• امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
1
یادداشت؛

جمعه نصر بیعت امت با ولایت بود

  • کد خبر : 226493
  • 07 آبان 1403 - 10:32
جمعه نصر بیعت امت با ولایت بود
جمعه نصر مصداق وعده صادق ۳ و بیعت امت با ولایت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، علی اکبر منصوری در یادداشتی چنین نوشت؛ درجمعه نصر ما دو تا اتفاق بزرگ را شاهد بودیم، ابتدا حضور شخص ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری که شخصا وارد میدان شدند و امامت نماز جمعه نصر را بر عهده گرفتند، حضور رهبری در میدان در انظار عمومی در مجلس ختم شهید سیدحسن نصرالله قبل و بعد از ایراد خطبه‌های نماز جمعه در بین مردم و مسئولین این تاثیرگذار بود و اثری عمیق و استراتژیک داشت.

دومین پدیده مهم جمعه نصر حضور میلیونی مردم حول محور ولایت فقیه بود. آن هم علیرغم تهدیدات دشمن با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی، اما رهبری رهبر معظم انقلاب و ملت ایران چنان در صحنه حاضر شدند که اگر از این حضور ما به عملیات وعده صادق۳ تعبیر کنیم اجحاف نکرده‌ایم.

نماز جمعه نصر میدان رزم واقعی بود همه برای شهادت آمده بودند برای ایثار آمده بودند آن هم در قامت نماز جمعه می خواستند لبیک بگویند.
مردم با این حضورشان در نماز جمعه هیچ آسیب و لطمه‌ای ندیدند اما رضایت خدا را به دست آوردند این حضور داعیه دار این آیه شریفه در سوره مبارکه آل عمران است وقتی به این مومنین غیور و شجاع گفتن لشکر دشمن اجتماع کرده است تا شما را از بین ببرد متفرق بشوید نه تنها متفرق نشدن بلکه جمع شدن حول محور قدرت مقاومت شخصِ شخیص مقام معظم رهبری این بسیار دستاورد مهمی است این حضور مردم حول محور ولایت در حقیقت بیعت مجددی با ولایت بود این ها با خدا بیعت کردند با رسول خدا بیعت کردند، در آیات قرآن آمده ای پیغمبر کسانی که با تو بیعت می کنند در حقیقت با خدا بیعت می‌کنند اما کسانی که نیامدند و شرکت نکردند حتی بعضی‌ها مردم را هم تشویق به شرکت نکردن می‌کردند همان‌طوری که بعضی ها هم در قامت دلسوزی امام حسین(ع) را از رفتن به کربلا منع می‌کردند، این جنس افراد پیمان‌شکنی کردند هر کس پیمان شکست دود این پیمان شکنی به چشم خودش می‌رود و اما کسانی که پای این عهد و پیمان ماندن و وفادار شدن خدای متعال اجر عظیمی در دنیا و آخرت به آن‌ها عطا می‌کند.

باید در زمینه جمعه نصر سرایندگان بسرایند، ادیبان بنویسند، سخنرانان سخنرانی کنند، هنرمندان نقش آفرینی کنند، تا زوایای نماز جمعه نصر را به نظم و نثر بکشند این‌ها هنوز رو زمین مانده است، جمعه نصر هنوز نیاز به سرودن و سرایش دارد.

انتهای خبر/ عل

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

18 − 15 =