• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

جلوگیری از ادامه فعالیت باشگاه‌های غیر مجاز

  • کد خبر : 216283
  • 25 اردیبهشت 1403 - 10:08
جلوگیری از ادامه فعالیت باشگاه‌های غیر مجاز
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص وجود برخی از باشگاه‌هایی که مجوز نداشته و از استاندارهای مشخص این اداره پیروی نمی‌کنند، گفت: اگر بصورت مصداقی باشگاه خصوصی و جایی که برایش مجوز صادر نشده است و از شئونات اخلاقی نیز بدور است را به ما معرفی کرده تا با انجام بازرسی‌ها از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کنیم.

علی حقیقی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: باشگاه‌هایی که مجوز آن‌ها توسط اداره ورزش و جوانان گرفته شد، براساس شاخص‌هایی که تعریف شده‌است مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: این باشگاه‌ها بعد از تایید شاخص‌ها و شرایطی که برای این باشگاه‌ها تعریف شده، مجوز می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص چگونگی انجام بازدید از این باشگاه‌ها، عنوان کرد: در دوره‌های متخلف بازدیدهایی توسط حوزه بانوان در حوزه بهداشت، بیمه ورزشی و مربیان این باشگاه‌ها، صورت می‌گیرد.

حقیقی در خصوص وجود برخی از باشگاه‌هایی که مجوز نداشته و از استاندارهای مشخص این اداره پیروی نمی‌کنند، اعلام کرد: اگر بصورت مصداقی باشگاه خصوصی و جایی که برایش مجوز صادر نشده است و از شئونات اخلاقی نیز بدور است را به ما معرفی کرده تا با انجام بازرسی‌ها از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه معمولاً باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند استاندارها و شاخصه‌های تعیین شده این نهاد را رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در سراسر استان حدود ۵۱۲ باشگاه داریم و این تعداد باشگاه همواره تحت بازدیدهای دوره‌ای قرار می‌گیرند، منتها ما بخاط کمبود نیرو نمی‌توانیم هر روز در باشگاه‌ها نیرو مستقر کرده و مراقب آنها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به شاخص‌های یک باشگاه استاندار، عنوان کرد: ۱۵۰ متری مساحت باشگاه، ارتفاع آن دو متر و ۷۰ سانت بوده، رعایت نظافت سرویس‌های بهداشتی، داشتن دوش، ضد عفونی کردندکفپوش‌ها در هر چند روز یکبار، بروز بودن وسایل ورزشی از جمله استاندارهای مادی یک باشگاه است.

حقیقی از استاندارهای معنوی این باشگاه‌ها رعایت خود مربی بعنوان الگو پوشش مناسب در محیط ورزشی، دانست و گفت: باید مربیان ورزشکاران را ملزم به استفاده از پوششی که مختص به سالن ورزشی است کنند، ورزشکاران موظفند شئونات اسلامی را در این مکان، رعایت کنند.

وی تصویربرداری از داخل باشگاه‌های زنانه را ممنوع دانست و ادامه خاطرنشان کرد: کسی حق تصویر برداری از داخل باشگاه‌ها را نداشته، تحویل گوشی‌ها توسط مدیر باشگاه در ابتدای ورود به باشگاه، الزامی بوده و به هیچ عنوان کسی اجازه بردن گوشی به داخل باشگاه را ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216283
  • دیدگاه‌ها برای جلوگیری از ادامه فعالیت باشگاه‌های غیر مجاز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.