• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
توهین بی‌شرمانه رئیس اصلاح‌طلب خانه احزاب استان همدان به ساحت مرجعیت شیعه؛

اصلاح‌طلب همدانی خط قرمزها را زیر پا گذاشت!

  • کد خبر : 216643
  • 29 اردیبهشت 1403 - 9:28
اصلاح‌طلب همدانی خط قرمزها را زیر پا گذاشت!
حمید خاورزمینی، رئیس اصلاح‌طلبان خانه احزاب استان همدان، در اقدامی گستاخانه به ساحت مقدس مرجعیت شیعه توهین کرد که با واکنش‌های قاطعانه مردم و علمای شیعه روبرو شده است. انتظار می‌رود دستگاه قضایی با این اقدام توهین‌آمیز برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ روزگذشته حمید خاورزمینی رئیس اصلاح‌طلب خانه احزاب استان همدان که همزمان نماینده حزب اراده ملت (حاما) در همدان نیز هست، در اوج بی‌ادبی در یک استوری نفرت برانگیز به ساحت مرجعیت معظم شیعه ، آشکارا توهین کرد.

به دنبال انتشار نظر منطقی و استدلال حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید و علمای برجسته و به نام حوزه علمیه قم خطاب به نمایندگان مجلس به جهت بازنگری در مصوبه تعطیلی روز شنبه ، خاورزمینی که پیش از این نیز با نظریات شاذ خود و تمسخر و استهزاء افراد یا جریان‌های سیاسی و مذهبی را تخریب کرده بود، به این مرجع تقلید آشکارا توهین کرد.

گفتنی است تعداد عناوین کتاب‌های آیت‌الله سبحانی در فقه و فلسفه و تاریخ و … به بیش از ۳۳۶ عنوان می‌رسد و نقش موثر و برجسته این عالم دینی بر هیچ کس پوشیده نیست.

مردم همدان منتظر برخورد قاطع

انتظار مردم ولایتمدار استان همدان از مدعی العموم و دادستان همدان ، اقدام فوری و بدون اغماض علیه این توهین‌های بی‌شرمانه و نفرت برانگیز است.

بدون تردید اگر این توهین‌ها عادی انگاری شود و افراد توهین‌کننده ، هزینه کارشان را ندهند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216643
  • دیدگاه‌ها برای اصلاح‌طلب همدانی خط قرمزها را زیر پا گذاشت! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.