• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
مولانوری:

توسعه متوازن شعار نیست برنامه است

  • کد خبر : 224575
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
توسعه متوازن شعار نیست برنامه است
حمید مولانوری، استاندار جدید همدان، با بیان اینکه توسعه متوازن یک شعار نیست، از برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی برای همه مناطق استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نقل از فارس؛حمید مولانوری استاندار جدید همدان با بیان اینکه از رای اعتماد هیئت دولت برای تصدی مسئولیت به عنوان استاندار همدان قدردانی می‌کنم اظهار کرد: بسیار خرسندم که در خدمت مردم خوب و فهیم و نجیب همدان باشم.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد گفت: انشاءالله هر زمان که دولت تشخیص دهد کار خود را در این استان پرظرفیت آغاز خواهم کرد.

استاندار جدید همدان در پاسخ به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای استان عنوان کرد: اجازه دهید بعد از ورود به استان و شروع کار برنامه‌ها را مفصل بیان کنم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت تمام گروه‌ها؛ افراد موثر؛ احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد، مجمع نمایندگان در استان، نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه برای پیشبرد امور و پیشرفت استان بهره خواهم برد گفت: تعامل و ارتباط با رسانه‌ها نیز موضوعی است که عمیقا و قلبا به آن معتقدم.

مولانوری با بیان اینکه معتقدم همدان یکی از استان‌های خوشنام و موثر و دارای شخصیت‌های اثرگذار در کشور است افزود: اقدامات قابل توجهی در استان از سوی دولت‌های قبل انجام شده که قدردان زحمات آنها هستم اما در برخی حوزه‌ها عقب‌ هستیم که برای حل آن برنامه داریم.

وی با تاکید بر لزوم‌ تقویت و توسعه راه‌های مواصلاتی استان؛ راه‌آهن، فرودگاه و زیرساخت‌های گردشگری عنوان کرد: در بخش مسکن، صنایع تبدیلی و تولید ثروت از بخش کشاورزی و درآمدزایی از بخش معدن و همچنین کاهش بیکاری ورود ویژه خواهیم کرد.
استاندار جدید همدان با بیان اینکه با برنامه‌ای جامع و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف برای استان کار خواهم کرد از تمرکز بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های کلی نظام و ارائه برنامه‌های مبتنی بر نیازها و ظرفیت‌های استان سخن گفت.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط استان توسعه خوبی دارد و برخی خیر گفت: در دولت چهاردهم توسعه متوازن مبتنی بر برنامه‌ای عملیاتی را در استان پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.