• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد:

توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در تصمیم‌گیری شوراها

  • کد خبر : 225759
  • 26 مهر 1403 - 14:37
توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در تصمیم‌گیری شوراها
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای تصمیم‌گیری درخصوص پروژه‌ها در شرایط کنونی جهان بسیار مهم است، گفت: در همه برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها باید با نگرش آینده‌نگرانه پیش‌روی داشته باشیم و نگرانی و دغدغه در این باره جدی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز حسن رضانیا در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با بیان اینکه ایده حکمرانی مطلوب اسلامی، مردمی و ایرانی انقلاب اسلامی برای تحقق نیاز به حضور نظام شورایی داشت، گفت: تشکیل این نظام شورایی با گذشت دو دهه از انقلاب به تأخیر افتاد اما با تشکیل آن اقدامات مؤثری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه باید بررسی شود که نظام شورایی چقدر توانسته ایده حکمرانی ایرانی و اسلامی را به تحقق رساند، افزود: نواقصی در این مسیر وجود دارد و باید با بررسی آن‌ها برای رفع آن تلاش کرد اما هرگز نمی‌شود هدف متعالی و بزرگ رسیدن به قله‌ها و گذر از پیج تاریخی را متوقف کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید با موانع دست و پنجه نرم کرد، درست مثل جبهه مقاومت ک در برابر سلطه جهانی استفاده است و مقاومت می‌کند.

رضانیا با بیان اینکه نیازمند تحقق اتحاد، وحدت و همدلی در شوراها هستیم، گفت: شورای شهر نماد مردمی بودن نظام است و نباید نسبت به مسائل و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد و با وحدت و همدلی در راستای تحقق عدالت گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای تصمیم‌گیری درخصوص پروژه‌ها در شرایط کنونی جهان بسیار مهم است، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی از جهتی مهم است که شورا هنگام تصمیم گیری توجه کند که آیا پروژه اثرگذاری اجتماعی دارد یا خیر؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان عنوان کرد: در همه برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها باید با نگرش آینده‌نگرانه پیش‌روی داشته باشیم و نگرانی و دغدغه در این باره جدی است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.