• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد:

تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در هندسه قدرت سیاست جهان

  • کد خبر : 210946
  • 21 بهمن 1402 - 20:25
تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در هندسه قدرت سیاست جهان
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی در جهان تعیین کننده است و در هندسه قدرت سیاست و در تمام موضوعات جهانی تاثیر گذار است

سردار مجیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: حضرت امام انقلاب بزرگ را با حضور مردم طراحی کرد و پیروزی انقلاب در دهه فجرنصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: بعد از سالیان سال که دشمنان تبهکار دنبال این بودند که این نظام را در مسیر اصلی خودش تغییر بدند و از انتقال این کشور به کشورهای دیگر جلوگیری کنند در ۴۵ مین سال انقلاب شاهد یک شکوفایی بزرگی در جهان اسلام و منطقه خاوره میانه هستیم .

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اذعان داشت: هر چه زمان میگذرد اندیشه ناب امام را که بنای انقلاب اسلامی را هوشمندانه و زیرکانه برنامه ریزی کرده بیشتر شاهد هستیم. وی ادامه داد: این نظام را مردم رای دادند که نظام جمهوری اسلامی باشد یا نباشد، در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمیفتد که انقلابی انجام بگیرد و انقلاب و آینده کشور را مردم تعیین کنند که این در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و ۹۸ درصد مردم با رای مثبت نظام خودشان که نظام جمهوری اسلامی ایران است را انتخاب کردند.

و بعد از آن هم با دیدگاه های بسیار هوشمندانه حضرت امام ساختارهایی برای حفظ و حراست انقلاب چیده شد که از همان جنسی که انقلاب انجام دادند مثل خود مردم آمدند ساختار ها را پر کردند مثل سپاه بسیج بنیاد شهید کمیته امداد و این باعث قوام و کارآمدی انقلاب اسلامی شد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210946
  • دیدگاه‌ها برای تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در هندسه قدرت سیاست جهان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.