• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
0
شهردار همدان تاکید کرد؛

تئاتر پل ارتباطی بین نسل‌ها

  • کد خبر : 225128
  • 16 مهر 1403 - 20:41
تئاتر پل ارتباطی بین نسل‌ها
شهردار همدان گفت: جشنواره همدان با نمایش‌های متنوع، پلی بین بزرگ‌ترها و کوچکترها ایجاد و به همدلی بیشتر کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ سید مسعود حسینی عصر امروز در آئین رونمایی از پوستر، افتتاح دبیرخانه و نشست خبری بیست نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، با بیان اینکه خوشبختانه دوباره شاهد بازگشت رویداد تئاتر کودک و نوجوان به همدان هستیم، اظهار کرد: دبیرخانه دائمی این رویداد را امروز در اینجا افتتاح کردیم تا همیشه میزبان آن باشیم.

وی افزود: امیدواریم شاهد رویدادهای خوب و نشاط‌‌ آوری در سطح شهر همدان باشیم و این تئاتری که شاید یکی از پایه‌های هنر است و رویش‌های مختلفی را برای ما خواهد داشت که در سراسر سال جاری و ساری باشد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه امسال بیست و نهمین دور رویداد تئاتر کودک و نوجوان را در شهر همدان پیش‌رو خواهیم داشت، بیان کرد: امسال بیست و یکمین دوره‌ای است که در شهر همدان میزبان این رویداد هستیم، اما این دوره، به‌واسطه همکاری شهرداری، در این زمینه با همه دوره‌ها فرق دارد.

حسینی با اشاره به افتتاح دبیرخانه در مجتمع عین‌القضات، ابراز کرد: این دبیرخانه، برای همیشه دائمی باشد و رویدادهایی که در شهر همدان شکل می‌گیرد به‌عنوان شهر دوستار کودک یک امر رو به جلو و رو به رشد باشد.

وی ادامه داد: شهرداری همدان به‌عنوان یکی از اداراتی که مسئولیت‌هایی را با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر همدان، برای پیشبرد بهتر این رویداد انجام می‌دهد.

شهردار همدان تاکید کرد: شهرداری همدان اعتباری را برای این رویداد اختصاص داده‌اند، این اعتبار در کنار منابع اعتباری که سازمان برنامه و بودجه کمک کرده و قسمت‌های عمرانی را به‌عهده گرفته است، به بهتر شدن روند این رویداد کمک کند.

حسینی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد خلاء و مسئله اصلی که در بحث فرهنگی در شهر همدان شناسایی شده که همان کمبود نشاط اجتماعی است، مرتفع شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.