• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی در همدان

  • کد خبر : 177166
  • 17 بهمن 1401 - 19:39
برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی در همدان

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان اظهار کرد: دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی با موضوع ( تحقق شهرک سازی نوین، زیست شهر اسلامی) برگزار می شود. علی اصغر عاطف، مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در […]

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان اظهار کرد: دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی با موضوع ( تحقق شهرک سازی نوین، زیست شهر اسلامی) برگزار می شود.

علی اصغر عاطف، مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در راستای اهداف برگزاری این همایش گفت: در جستجوی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی عزیز، سعی بر آن است به پشتوانه گذشته تاریخی پرتلاش مردم سرزمین ایران در برپایی شهرها و بناها، اکنون معماری و شهرسازی را در مسیر توسعه و تحول مطلوب قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: شاخصه ها و مؤلفه های تخصصی در مسیری هدفمند مورد خطاب قرار گرفته و شرایط زیست مطلوب ساحت انسان برپایه ارزش های معماری و شهرسازی اسلامی در عرصه شهر و ساختمان منعکس گردد.

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه السلام همدان اشاره کرد: به همین منظور سلسله نشست های تخصصی گروه معماری و شهرسازی بسیج عمران و معماری مهندسین استان همدان، به صورت مستمر و با همت دلسوزان متخصص عرصه های نظریه پردازی، اجرایی و مسئولین متعهد استانی، در تحقق این مهم به افق رشد و تحول در این زمینه می اندیشند.

عاطف در پایان گفت: همایش تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی روزچهارشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل سالن همایش دانشگاه صنعتی همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177166
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.