• امروز : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 10 October - 2024
0
به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

برگزاری دومین جشنواره بزرگ ورزشی در همدان

  • کد خبر : 225280
  • 19 مهر 1403 - 8:36
برگزاری دومین جشنواره بزرگ ورزشی در همدان
دومین جشنواره بزرگ ورزشی «عزت و پیشرفت» و نمایشگاه تخصصی «ورزش تولیدات و تجهیزات ورزشی»، در هفته تربیت بدنی و ورزش با هدف ایجاد نشاط در سطح جامعه و برای عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» ورزش پدیده‌ای بسیار مهمی در اجتماع است که جایگاه بالایی در ایجاد امید و شادابی و سلامت عموم مردم دارد، بنابراین مسئولان این امر با برگزاری این جشنواره، فرصتی را برای یادآوری اهمیت این حوزه ایجاد کرده‌اند.

اداره کل ورزش جوانان استان همدان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در نظر دارد، در این هفته اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان و متنوع کند.

آموزش رایگان پهباد و کوادکوپتر، آموزش رایگان سوارکاری همراه با اسب‌های پونی و نمایش خودروهای اسپرت از جمله این خدمات در این جشنواره بزرگ ورزشی است.

همچنین اجرای برنامه‌ و مسابقات متنوع ورزشی(گلف، کارته، تیراندازی با کمان، دارت و …) از دیگر برنامه‌های جذاب این جشنواره است که در این ایام برگزار خواهد شد.

شایان‌ ذکر است، شرکت در کلیه کارگاه‌های مذکور برای عموم افراد، از روز ۲۴ الی ۲۷ مهرماه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در سالن ۶۰۰۰ نفری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(انقلاب) همدان، آزاد خواهد بود.

امید است که با حضور پرشور در این جشنواره، همدلی، وفاق و صلابت جامعه ورزش استان را به نمایش بگذاریم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.