• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال همدان عنوان كرد

برادران حیدری در فهرست نهایی داوران بین‌المللی سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 1792
  • 02 مهر 1397 - 13:59
برادران حیدری در فهرست نهایی داوران بین‌المللی سال ۲۰۱۹

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان از قرار گرفتن نام برادران حیدری در فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش عصر همدان،‌ میثم فتاحی  با بیان اینکه فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین المللی فوتبال ایران برای سال ۲۰۱۹ جهت معرفی به فیفا از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد، اظهار کرد: در این فهرست اسامی داوران و کمک داوران برتر فوتبال ایران در بخش‌های آقایان و بانوان و همچنین داوران و کمک داورهای فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی جهت قضاوت در مسابقات بین المللی سال ۲۰۱۹ اعلام شده است.

وی عنوان کرد: در بخش داوران فوتبال نام هفت نفر اعلام شده که بیژن و پیام حیدری در این لیست قرار دارند و علیرضا فغانی، موعود بنیادی‌فر، حسن اکرمی، وحید کاظمی و کمیل غلامی دیگر نفرات اعلام شده هستند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش کمک داوران بانوان نیز بهاره سیفی‌نمهاوندی از استان همدان همراه با انسیه خباز مافی‌نژاد و حبیبه ربوی به عنوان کمک داوران بین‌المللی سال ۲۰۱۹ اعلام شده‌اند.

وی عنوان کرد: همدان در حوزه داوری طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و با برخورداری از نفراتی چون برادران حیدری، در این قسمت یکی از استان‌های پایلوت ایران به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1792
  • دیدگاه‌ها برای برادران حیدری در فهرست نهایی داوران بین‌المللی سال ۲۰۱۹ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.